Programmering

HJÆLP!!! C#

15. oktober 2018 af 1001001

Hej, har siddet med dette problem i et stykke tid nu. Det er sikkert super simplet jeg har bare ikke fået det forklaret og det giver derfor ingen mening. 

Jeg prøvede først selv, men gav op og endte ud med bare at kopiere en af min læres kodninger, men den siger samme fejl. Help please.

Jeg har vedhæftet screenshot af programmet og mærkeret med gult, hvad den siger problemmet er .

Vedhæftet fil: C#.PNG

Brugbart svar (0)

Svar #1
15. oktober 2018 af Bennyflemming (Slettet)

Hey

Har ikke umiddelbart kendskab til det program du koder i, men det kunne godt ligne, der skal semikolon (;) efter de to partenser med henholdsvis i og j 


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. oktober 2018 af eY47

Det ligner ikke c#. Jeg kender umiddelbart heller ikke den editor du bruger, men det burde ikke have noget med det at gøre..

Prøv at tilføj {} efter main, og smid alt koden ind i den, måske gør det en forskel. Jeg har ikke arbejdet med hverken C# eller c i lang tid :)

Svar #3
15. oktober 2018 af 1001001

Hej,

tak for forslaget, men nope...

(programmet er en online version af C# fra Harward, men MIT bruger den også)

jeg har vedhæftet en ny screenhot, med forsøget:

Vedhæftet fil:programmering 2.PNG

Brugbart svar (0)

Svar #4
15. oktober 2018 af eY47

Der skal ikke være semikolon efter linjen med for loop :) Fjern semikolon på linje 8 og 12 :)

Svar #5
15. oktober 2018 af 1001001

vedhæftet forsøget #2:

Vedhæftet fil:programmering 3.PNG

Svar #6
15. oktober 2018 af 1001001

#4:

Sådan her eller?

Vedhæftet fil:programmeirng 4.PNG

Brugbart svar (0)

Svar #7
15. oktober 2018 af eY47

Fjern semikolon på linje 6, så burde det virke. Det eneste galt burde bare være syntaksen, men det er bare hvordan det ser ud, det ændrer ikke på hvordan koden virker :)

Brugbart svar (0)

Svar #8
15. oktober 2018 af Eksperimentalfysikeren

Du har en { foran main. Den skal ikke være der.


Svar #9
15. oktober 2018 af 1001001

thaaanks guys... det virkede:DD

Vedhæftet fil:programmering finish.PNG

Skriv et svar til: HJÆLP!!! C#

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.