Engelsk

Hjælp til fejlfinding i sætninger

16. november 2018 af Skun - Niveau: A-niveau

Hej Studieportalen.

Jeg har virkelig brug for hjælp til nedstående sætninger! Er der nogle, som ville være søde at hjælpe mig med fejlen og en eventuel forklaring på fejlen:

The last he wanted was to hurt his girlfriend who was the love of his life - brug for hjælp

All the people there had been present during the game had to talk to the police - skal there ikke ændres til who, fordi det er personer?

Some of the students were disappeared when the teacher wanted to hand out their reports - der skal were fjernes, fordi det forkert brug af hjælpverbum?

Peter's parents have to take his problems serious this time - har brug for hjælp

Terry and Tom, but not Timmy, is going to get ice cream - der skal is ændre til are, fordi Terry og Tom er i fleertal?

We have decided that we are at the airport when the plane lands - are skal ændres til will be, fordi der er tale om fremtid?

The basketball coach had stood and watched his team all morning before he gave his advice - har brug for hjælp

There is the house that those rich Russians build - har brug for hjælp


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. november 2018 af Pyrros

The last thing he wanted

All the people who had been present

Some of the students had disappeared

Peter's parents have to take his problems seriously this time

Are er rigtigt

Jo, shall kan også bruges

The baskedball coach had been (watching)/(standing and watching)

That is the house where those rich Russians build (eller are building)

Jeg formoder at du har enten fejlstøvsugeren eller get it right, hvor de alle sammen fremgår.


Skriv et svar til: Hjælp til fejlfinding i sætninger

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.