Religion

Angående feltarbejde

16. november 2018 af HFNU (Slettet) - Niveau: B-niveau

Er der nogle, der med klarhed kan give mig et svar på hvad feltarbejde indenfor religion handler om, helt præcist. Jeg ved godt at det måske kan være forskelligt, MEN tror stadig jeg vil kunne få et svar, så jeg føler mig mere sikker i hvad begrebet dækker over.

Jeg har selv søgt på nettet, men synes jeg bliver meget forvirret.

Kan feltarbejde inkluderer nogle/flere af disse ting:

Observationer, og notering

Interviews

Udvælgelse af faglitteratur som har med emnet af gøre

Hvad kunne andre ting være?


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. november 2018 af Smut1

Jeg vil mene at observationer og interviews godt kan indgå som feltarbejde, men at udvælgelse af faglitteratur ikke gør. 


Svar #2
17. november 2018 af HFNU (Slettet)

Okay ja.

Jeg har forsøgt at finde ud, af hvad det helt præcist er, men jeg synes de sider jeg finder om det gør mig mere forvirret. 

Jeg kan ikke lige få fat i min lærer i dag, men det vil være en stor hjælp hvis nogle selv har taget faget eller kender til feltarbejde og kan henvise til et link eller noget.

Jeg har INGEN interviews eller observationer knyttet til mit projekt, men min lærer har accepteret projektet....tror det er det jeg ikke forstår, ved godt jeg SKAL tale med min lærer om det, men som sagt kan jeg ikke gøre det før mandag 


Skriv et svar til: Angående feltarbejde

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.