Engelsk

Analyse af Who are teh millenials and The greatest generation, here`s three more cheers for millenials

13. december 2018 af Aprovst71 - Niveau: B-niveau

Hej er der nogen der kan hjælpe med analyse/essay af Who are the millenials and The greatest generation here`s three more cheers for millenials.

Jeg har lavet summary af Who are the millenials. 

Opgaven lyder:

Write a short analytical essay (at least 300 words) of both text, You must focus on the millenials expectations from life.Include the following words and phrases in your essay. Language, receiver, medium , intention.

Har rigtig svært ved at analyser disse tekster, da det er et interview, hvor der er brugt mange svære ord. Kan ike rigtig komm igang.. 

Jeg vedhæfter begge tekster

Håber at nogen ligger inde med analysen, eller noget jeg kan bruge 

KH

AP
 


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. december 2018 af Moderatoren

Hvad kan du bruge? Altså, hvad skal du have hjælp til?


Svar #2
13. december 2018 af Aprovst71

Hej 

Jeg har brug for hjælp til selve analysen. Jeg er med på at det handler om unge menneskers opvækst og deres forventninger til livet. i forhold til deres forældres opvækst, men jeg har svært ved at finde det frem i teksten.. pga af de sværer formuleringer, synes generelt at teksterne er svært at analysere.

Håber at du vil hjælpe mig på rette vej.


Skriv et svar til: Analyse af Who are teh millenials and The greatest generation, here`s three more cheers for millenials

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.