Studievejledning

KU - Semesterstruktur

18. januar 2019 af anonym000

Jeg har læst lidt på KUs side. Jeg kan se at man har altid 2 fag adgangen, hverken mere eller mindre.

Korrekt?


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. januar 2019 af Smut1

Det kommer nok an på, hvad du læser.og på hvilket institut. Jeg har f.eks. lige haft psykiatri, klinisk psykologi og pædagogisk psykologi (altså tre forskellige fag). Dem jeg læser med har godt nok haft "forskningsdesign og videnskabsteori" i stedet for pædagogisk psykologi, men det ændrer jo ikke ved meget. 


Svar #2
18. januar 2019 af anonym000

Ahh, ja det er rigtigt. Jeg fandt svaret på mit spm.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. januar 2019 af guzbak

Du kan finde semesteroversigter inde på din uddannelsesside på KUnet. 

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #4
18. januar 2019 af anonym000

Jeg går ikke på KU.

Hvis man tager udgangspunkt i matematikuddannelsens undervisningsplan (https://studier.ku.dk/bachelor/matematik/undervisning-og-opbygning/matematik/)

så er første året delt i to semestre. Første semester består af blok 1 og blok 2. Blok 1 er første halvdel af første semester og blok 2 er andet halvdel af første semester. I blok 1 har man tog fag parallelt med hinanden: Introduktion til de matematiske fag og Diskret matematik for førsteårs-studerende.

Er det korrekt forstået?

- - -

...............


Brugbart svar (1)

Svar #5
19. januar 2019 af guzbak

Alle uddannelser på SCIENCE er delt op i blokstruktur, det gør sig ikke gældende på hele KU.
Du har forstået strukturen korrekt for ovenstående.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #6
19. januar 2019 af anonym000

okay, tak for svaret.

- - -

...............


Skriv et svar til: KU - Semesterstruktur

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.