Dansk

omformulere

30. januar kl. 20:40 af 14049126 - Niveau: 8. klasse


Danmark har en af de højeste butikskoncentrationer og gennem 80’erne ser vi at der går kædedrift i detailkæderne. 
Det ender med en eksplosion i slut 80’erne: Tilbudsaviserne. Begreber som postkassechikane og dørmåtteterror vinder frem.
Vi ser også, at detailkæderne begynder at markedsføre mærkevarer og lokke med lave priser. Konkurrencen bliver skærpet og der opstår generelt et større prisfokus.
 

Kan man sige at her hvis jeg omformulere det i 80 erne får vi tilbudaviser og nye begrber som postkassechikane og dørmotteterror. Det er også på det tispunkt at detailkæderne begyndte at køre og man markedfører mærkevarer og lokke forbrugerne med at købe varen ved lave priser., så konkurrence mellem detaikæderne blev hårdere. 

på forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. februar kl. 09:26 af Stygotius

omformulereR - omformulereR - omformulereR


Danmark har en af de højeste butikskoncentrationerog gennem 80’erne ser vi at der går kædedrift i detailkæderne. 
Det ender med en eksplosion i (slut 80’erne) slutningen af 80'erne: Tilbudsaviserne(. B) og begreber som postkassechikane og dør(motte)måtteterror vinder frem.
Vi ser også, at detailkæderne begynder at markedsføre mærkevarer og lokke med lave priser. Konkurrencen bliver skærpet og der opstår generelt et større prisfokus.
 

Kan man sige at her hvis jeg??? omformulere det i 80 erne får vi tilbudaviser og nye begreber som postkassechikane og dør(motte)måtteterror. Det er også på det tidspunkt at detailkæderne begynder(te) at køre og man markedsfører mærkevarer og lokker forbrugerne (med) til at købe varen (ved) med lave priser., så konkurrencen mellem detaikæderne (blev) bliver hårdere. 


Skriv et svar til: omformulere

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.