Projektopgaven (9. kl.)

Projektopgave - Perspektivering - 6.A

07. februar 2019 af kbkbk - Niveau: 7. klasse

Hej! 

Jeg sidder lidt fast i, hvad jeg skal skrive i min perspektivering. Jeg ved godt hvad en perspektivering er, men ved ikke hvad jeg skal skrive ved mit emne. Jeg har om emnet "CO2-udslip". Nogen der har nogle ideer?

Kærlig Hilsen: En 13-årig dreng


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. februar 2019 af kanjeghjælpedig (Slettet)

Måske kan du bruge dette:

"Aktivitet 4 (perspektivering) Eleverne diskuterer nu i gruppen, hvorfor nogle har en højere CO2-udledning end andre. Nogle kører måske i bus, andre er blevet kørt i bil. Det er helt gratis at gå, og næsten helt gratis at cykle (ret beset er der i produktionen af cyklen udledt CO2, men set over en længere årrække, er denne udledning uden betydning). De skal også komme med forslag til, hvordan de kan reducere CO2- udledningen, og prøve at regne på, hvor meget det kan summe op til. CO2-udledningen pr. person er mindre, når eleverne bruger offentlig transport frem for bilen. Måske nogle af eleverne også bringer flytransport på banen – i så fald er fly den mindst klimavenlige form for transport."

http://www.houseofscience.dk/media/1570/laerervejledning_redigeret.pdf


Svar #2
07. februar 2019 af kbkbk

Tusind tak!


Skriv et svar til: Projektopgave - Perspektivering - 6.A

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.