Spansk

Jeg tilbyder privattimer i spansk i Odense

20. februar 2019 af MartinVilster - Niveau: A-niveau

Hej alle.

Jeg er en mand på 30 år, der egentlig er uddannet med en kandidatgrad i statskundskab. Men jeg har også ret solide evner i at tale spansk. Jeg vendte i december tilbage fra et fire måneder langt ophold i Latinamerika (én måned i El Salvador, og tre måneder i Colombia), hvor jeg fik mine kompetencer gjort ret gode. Jeg skriver en kort præsentation af mig selv nedenfor på spansk, og så kan du selv vurdere, om jeg er dygtig nok til dig. Jeg bor i Odense, og synes derfor, det vil give mest mening, hvis de studerende jeg arbejder sammen med også bor i Odense eller omegn. Jeg forestiller mig, at vi mødes 1-2 gange om ugen - som det lige kan passe ind i kalenderen. Jeg vil også gerne have, at vi kan lave hold på en tre-fire stykker. Det giver flere muligheder for at lave lege og spille spil på spansk nemlig. Det er mit mål, at vi snakker så meget spansk som muligt. Der vil derfor blive brugt rigtigt meget tid på samtaler på forskellige vis. Det grammatiske vil jeg også bruge tid på, men det vil sjældent være det der fylder mest.  Jeg vil også gerne undgå at give hjemmeopgaver for, da vi gerne skulle nå det hele i fællesskab. Jeg håber, du har fattet interesse for det her, og i så fald kan du kontakte mig på telefon 29 86 73 35 eller e-mail [email protected].

Med venlig hilsen

Martin Vilster

Hola, soy un homre que tiene treinta años (30). Hablo español porque en el high school que para mi hace mas que diez (10) años, tuve el clase de español. Tambien en augostu viajé a El Salvador por un més y depúes trés meses en Colombia. Trabajé volontarío en Colombia en una isla pequena que se illama Tierra Bomba - muy cerca la ciudad Cartagena. Mi tiempo en El Salvador fui para aparander más español y la cultura Latinoamerica. Espero que te gustaria trabajar con migo y podemos mejorar tu español juntos. Con mucho gusto.

Martin Vilster


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. februar 2019 af jbmm

Hola, soy un homre que tiene treinta años (30). Hablo español porque en el high school que para mi hace mas que diez (10) años, (næsten uforståeligt) tuve el clase de español. Tambien en augostu viajé a El Salvador por un més y depúes trés meses en Colombia. Trabajé volontarío en Colombia en una isla pequena que se illama Tierra Bomba - muy cerca ? (manglende ord) la ciudad Cartagena. Mi tiempo en El Salvador fui para aparander más español y la cultura Latinoamerica. Espero que te gustaria (manglende accent) trabajar con migo y podemos mejorar tu español juntos. Con mucho gusto.

Understregninger betegner fejl af en eller anden art, men er er mange stavefejl
Bemærk:
arbejde som frivillig (substantiv) 
arbejde frivilligt (adverbium) (man kan IKKE bruge et adjektiv for et adverbium, det skal desuden staves korrekt UDEN accent)


 


Skriv et svar til: Jeg tilbyder privattimer i spansk i Odense

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.