Generelt

Er det bare mig?

01. maj 2019 af amo02

Er jeg den eneste som ikke modtager nogle svar på mine spørgsmål omkring lektier og opgaver, som jeg i bund og grund synes er værd at hjælpe med, samtidig med at jeg heller ikke "bare" søger svar til opgaverne?


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. maj 2019 af Skaljeglavedinelektier

Det kræver jo, at der er nogen, der kan svare på dit spørgsmål eller som vil svare. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
01. maj 2019 af Eksperimentalfysikeren

Jeg har set på nogle af dine spørgsmål. En del af dem kan jeg ikke hjælpe med, da de handler om ting, jeg ikke har kendskab til. Jeg har fornemmelsen af, at der på SP er en vis skævhed mellem fagene, så et spørgsmål i ét fag giver svar fra mange, mens spørgsmål i andre fag ikke giver svar. Det ser ud som om de fleste af dine spørgsmål er havnet i den sidste gruppe.

Lad det ikke skræmme dig. Så vidt jeg kan se, vil du helst have et lille tip, så du selv kan komme videre, og helst ikke vil have et færdigt resultat leveret på en sølvbakke. Det sætter jeg stor pris på. Bliv ved. Der er tilfælde, hvor der ikke er nogen, der kan svare, tilfælde, hvor forkerte svar vrimler ind, og tilfælde, hvor der er gevinst i form at lige det svar, der bringer dig videre.


Skriv et svar til: Er det bare mig?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.