Tysk

Oversættelse

08. september 2019 af Eca - Niveau: 7. klasse
Hej med jer, når man skal tjekke sine oversættelser i tysk hvor er det bedst at gøre. Synes nogen gange når man skriver hele sætninger at det kan lyde som volapyk på translate.

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. september 2019 af OliverHviid

Aldrig brug programmer som Oversæt til at tjekke dit tyske - eller andre  sprog for den sags skyld. Google Oversæt osv. kan i visse tilfælde bruges til at slå enkelte, simple ord op, men ellers vil jeg stærkt fraråde dig at bruge programmet. Hvis du vil tjekke dine tyske tekster, så kan du evt. oprette en tråd her på Studieportalen. Hvis du har tyske venner, eller bare kender nogen der kan tysk, så kan du spørge dem. Du har vel også en tysklærer? Ham/hende kan du jo også tale med.


Svar #2
08. september 2019 af Eca

Jeg ville bare tjekke om det jeg havde lavet var korrekt, altså dobbelt tjekke mig selv:) synes måske det er lige meget at smide det op her, så derfor troede jeg der efterhånden måtte være kommet nogle programmer til at kunne oversætte korrekt. Ja enkelte ord kan de men desværre ikke hele sætninger... øv øv øv

Brugbart svar (1)

Svar #3
08. september 2019 af Stygotius

Du går i skole nu, og dér er det meningen at man skal lære at kunne noget selv, og ja, det er da også rigtigt tarveligt af skolen.

Hvis du har enkelte, konkrete spørgsmål, kan du som sagt stille dem her på SP.


Skriv et svar til: Oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.