Dansk

Hjælp af Essay

23. oktober 2019 af sph24sbs - Niveau: B-niveau

Nogle der kan hjælpe mig med mit Essay? Sådan lyder min opgaver: Skriv et essay om “Hvordan tror du verden ser ud om 50 år?” eller “Hvordan skal fremtidens Danmark se ud?”. Du skal huske at reflektere over den dystopiske verden Kenneth Bøgh Andersen beskriver i “De Hvide Mænd”.


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. oktober 2019 af Moderatoren

Hvad har du problemer med?


Svar #2
24. oktober 2019 af sph24sbs

generelt bare opbygningen af essayet, ved ikke hvad jeg skal skrive efter starten


Brugbart svar (0)

Svar #3
29. oktober 2019 af siljehansen

Et essay begynder ofte med et eksempel, en personlig erindring eller en scene. I et essay kan det være en god idé, at bredde dit emne ud fra det personlige, til at handle om noget mere alment. Kig på emnet fra forskellige synsvinkler. Snak om formålet med din tekst. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
02. november 2019 af Curiosity4life

Ja jeg synes at du skulle give et lille indblik på hvordan DK ser ud idag og hvordan den gentlig udvikler sig, fx kommer der hele tiden indvandrere og komunen betaler hele tiden for de skader mange laver og mange får indkomst, men de vil ikke af med skat, giver komunen ikke mere end det de får? Hvilke gode ting udvikler Danmark og hvilke dårlige ting udvikler det?

håber ikke at det var forsent


Skriv et svar til: Hjælp af Essay

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.