Projektopgaven (9. kl.)

Underemne

04. december 2019 af Roni0040 - Niveau: 9. klasse

Hej,

Jeg skal snart vælge underemne til min projektopgave, men jeg kan ikke finde på noget. Mit overemne er "En verden i forandring" det er et meget bredt emne. Jeg håbede på om i kunne hjælpe mig og min gruppe med at finde på et emne.

Tak på forhånd.


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. december 2019 af Larsdk4 (Slettet)

geografi og naturvidenskab 


Brugbart svar (0)

Svar #2
04. december 2019 af Moderatoren

Kan I ikke finde noget, som alle i gruppen interesserer sig for? Det vil gøre jeres projektarbejde meget nemmere tror jeg.


Svar #3
05. december 2019 af Roni0040

#2
"Kan I ikke finde noget, som alle i gruppen interesserer sig for? Det vil gøre jeres projektarbejde meget nemmere tror jeg."

Det er nemmelig også det vi prøver på, men vi kan ikke finde på noget. Jeg ville bare høre om folk havde forslag.

Brugbart svar (0)

Svar #4
05. december 2019 af Moderatoren

Hvilke emner har I haft oppe?


Svar #5
05. december 2019 af Roni0040

#4
"Hvilke emner har I haft oppe?"

Vi har overvejet teknologi og arbejdsmarked.

Brugbart svar (0)

Svar #6
05. december 2019 af Moderatoren

Hvad forandrer sig ellers? Hvad er der helt vildt meget snak om i øjeblikket?


Svar #7
05. december 2019 af Roni0040

#6

Hvad forandrer sig ellers? Hvad er der helt vildt meget snak om i øjeblikket?

Så meget har vi ikke tænkt over det. Vi ville bare have nogle forslag.


Brugbart svar (0)

Svar #8
05. december 2019 af Moderatoren

Det er jer der skal finde på et emne, så derfor bliver I nødt til at tænke over det. 

Prøv at brainstorme.


Svar #9
05. december 2019 af Roni0040

#8

Det er jer der skal finde på et emne, så derfor bliver I nødt til at tænke over det. 

Prøv at brainstorme.

Det forstår jeg godt, men vi kan ikke komme på noget. Så vi ville bare høre om der var nogel forslag som kunne være intresante for os. Vi ved godt det er os der skal tænke over det, men vi kan virkelig ikke komme på noget så du behøver ikke at minde os ome det.


Brugbart svar (0)

Svar #10
05. december 2019 af Moderatoren

Ok, men du skrev bare, at I ikke havde tænkt så meget over det. Derfor foreslår jeg jer at tænke over det – ved fx at brainstorme.

Det er jo alt muligt, som kan være i forandring. Alt mellem himmel og jord. 

I øjeblikket hører man hele tiden om klimaforandringer. Og i det findes der jo næsten uendelige emner.


Svar #11
05. december 2019 af Roni0040

#10

Ok, men du skrev bare, at I ikke havde tænkt så meget over det. Derfor foreslår jeg jer at tænke over det – ved fx at brainstorme.

Det er jo alt muligt, som kan være i forandring. Alt mellem himmel og jord. 

I øjeblikket hører man hele tiden om klimaforandringer. Og i det findes der jo næsten uendelige emner.

Ok. Vi har gjort alt muligt, men kan ikke komme i tanke om noget. Så hvis du ikke har nogle forslag. så være venlig og forlad min post. Tak.


Brugbart svar (0)

Svar #12
05. december 2019 af Moderatoren

Se #10 igen og se et forslag. Det er jer selv, som skal finde på emnet. Det er en del af læringen.


Brugbart svar (0)

Svar #13
05. december 2019 af Moderatoren


Skriv et svar til: Underemne

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.