Dansk

Depression Tove Ditlevsen

16. februar 2020 af Sifjust - Niveau: A-niveau

Jeg sidder med novellen "Depression" af Tove Ditlevsen, der er i hendes novellesamling "Paraplyen". Jeg skal bruge den i min SRP, men jeg ville høre, om der er én der ude, der sidder inde med en analyse af denne novelle de måske vil dele?


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. februar 2020 af Stygotius

Vil  du bare bruge en andens artikel og aflevere den som om den var din egen ???


Svar #2
17. februar 2020 af Sifjust

Egentlig mere for at se om jeg kan få nogle guldkorn jeg har overset:) ville være dumt at aflevere en andens opgave i min Srp, da de bliver scannet om det er egne ord. Så udelukkende for at sammenligne

Brugbart svar (1)

Svar #3
17. februar 2020 af Stygotius

Skal en aflevering ikke være resultatet af ens eget arbejde ??

Hvad skal din lærer bruge en andens idéer til ??   Du skal vel have karakter for netop det du har præsteret  og ikke for en andens arbejde.


Svar #4
17. februar 2020 af Sifjust

.

Brugbart svar (1)

Svar #5
18. februar 2020 af Moderatoren

#3

Som skrevet i #2 har personen ikke tænkt sig at plagiere.


Brugbart svar (1)

Svar #6
18. februar 2020 af Stygotius

#5

Det er meget interessant at Studieportalen støtter anvendelsen af andres idéer, tanker og detaljer og "guldkorn"  i en aflevering    -også når denne er blevet omformuleret. Det er næppe tanken med skolearbejdet.


Brugbart svar (0)

Svar #7
18. februar 2020 af Moderatoren

Trådstarter er en 3.g'er som selvfølgelig ikke plagierer. En 3.g'er ved godt hvordan man kildehenviser osv.

Det er meget normalt, at se, hvordan andre har skrevet om ens emne – ikke bare i SRP.


Skriv et svar til: Depression Tove Ditlevsen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.