Tysk

hjælp mig!

03. juni 2020 af jasmin2019 - Niveau: 9. klasse

Hej 

jeg skal fremlægge i tysk! og jeg skal kunne sige hvorfor jeg har valgt dette emne på tysk. men jeg har ingen ide om hvad jeg skal få sagt så er der nogen som er sød og kan hjælpe mig med hvad jeg kan sige

det var noget jeg trak det er ikke noget jeg selv har valgt. jeg trak Meine Pläne und Träume

håber nogen som kan hjælpe

på forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. juni 2020 af Moderatoren

Når du ikke selv har valgt det, så kan du sige, at det var noget som du trak.


Svar #2
03. juni 2020 af jasmin2019

kan du please hjælpe mig med hvad jeg kan se på tysk


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. juni 2020 af Moderatoren

Du kan bare sige på tysk, at du har valgt emnet, fordi det var et, som du trak. Det vigtige er bare at du kan tale tysk så korrekt som muligt.


Svar #4
03. juni 2020 af jasmin2019

ok tak for hjælpen


Brugbart svar (0)

Svar #5
06. juni 2020 af Stygotius

"Ich habe dieses Thema nicht erwählt, sondern habe es zufällig(erweise) gezogen" 


Brugbart svar (0)

Svar #6
13. juni 2020 af HJÆLPPLEAZ

#5

"Ich habe dieses Thema nicht erwählt, sondern habe es zufällig(erweise) gezogen" 

Hej Stygotius :) 

Jeg ville hører om du ville hjælpe mig i tysk... da du lyder som en der er super god til det...

altså opgaven er at vi skal skrive en rejsedagbog på tysk om øsrtig... jeg er færdig med den meeen den er skrivet på dansk og ville hører om du kunne oversætte den til tysk... det ville være en kæmpe hjælp vis du gad :) 


Brugbart svar (0)

Svar #7
13. juni 2020 af Stygotius

1  Det hedder "Østrig"

2  Det hedder "den er skrevet...."

3  Det hedder "jeg ville høre om du....."

Jeg vil gerne hjælpe dig med alt muligt, men jeg kan/vil ikke bare oversætte noget for dig. Det du afleverer, skulle jo gerne være noget som du selv har skrevet. Hvad skulle læreren bruge noget til som en anden har lavet???  Desuden bliver du med garanti ikke bedre af den grund så du kan lave det selv næste gang.

Jeg svarer gerne på spørgsmål.


Skriv et svar til: hjælp mig!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.