Dansk

Hjælp please.

16. september 2020 af Kasperx1738 (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Studielandsbyen er et eksemplarisk projekt, hvor man gør noget anderledes og det fører til samfundet udfordring, som bringes til vej for passende og fornuftige studieboliger for unge studerende. 60 studerende for glæde af bindingsværksgård og fra 1977 bliver det ændret.

Nogle der kan hjælpe mig med at forstå denne tekst. Håber i kan hjælpe mig

Brugbart svar (0)

Svar #1
16. september 2020 af MandenMedMangeHatte

Stop nu med at oprette det samme indlæg flere gange! For helvede da også.

Svar #2
16. september 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Kan du ikke hjælpe mig med at forstå denne tekst

Brugbart svar (0)

Svar #3
16. september 2020 af MandenMedMangeHatte

Det er efterhånden fuldkommen spild af tid at hjælpe dig med dine “problemer”. Med alle dine indlæg på studieportalen har du absolut intet lært.

Svar #4
16. september 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Studielandsbyen demonstrerer, hvordan et stykke forladt kulturarv, på vej mod nedrivning, kan vækkes til live, og hvordan en uformel og enkel restaureringsstrategi kan skabe et arkitektonisk og økonomisk bæredygtigt projekt. Projektet formår at aktualisere et stykke kulturarv uden at forholde sig sentimentalt til bygningsværkets kvaliteter. Tværtimod er det netop gårdens reelle kvaliteter, der bliver fremhævet i projektet. Studielandsbyen et eksempel på en alternativ og uhøjtidelig restaureringsstrategi, hvor der gives plads til både gamle som nye materialer, og hvor moderne byggetekniker indgår på lige fod med traditionelle håndværksbaserede arbejdsmetoder. En ny fibergipsplade vises glædeligt frem side om side med et 300 år gammelt stykke egetræ. Kan du hjælpe mig med at forstå denne tekst. Please

Brugbart svar (0)

Svar #5
16. september 2020 af MandenMedMangeHatte

Hvorfor skal jeg lave dine opgaver?

Svar #6
16. september 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Har lavet den

Svar #7
16. september 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Kan en eller anden hjælpe med at finde 1 punkt med faktaboks.

Studielandsbyen er et eksemplarisk projekt, hvor man gør noget anderledes og det fører til samfundet udfordring, som bringes til veje for passende og fornuftige. Studieboliger for unge studerende. 60 studerende for glæde af bindingsværkgård og fra 1977 bliver det ændret.

Brugbart svar (0)

Svar #8
17. september 2020 af MandenMedMangeHatte

Kan du virkelig ikke tage en hentydning? Lav nu noget selv, din dovenlars.

Svar #9
17. september 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Studielandsbyen er et eksemplarisk projekt, hvor man gør noget anderledes og det fører til samfundet udfordring, som bringes til veje for passende og fornuftige. Studieboliger for unge studerende. 60 studerende for glæde af bindingsværkgård og fra 1977 bliver det ændret.

Hvad er vigtigt i denne tekst?

Brugbart svar (0)

Svar #10
18. september 2020 af Moderatoren

Hvad synes du?

Vi ved det ikke.


Skriv et svar til: Hjælp please.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.