Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Mangler akut hjælp til SRP :(

20. november 2020 af slette

Hej, jeg mangler akut hjælp

Jeg skal vælge et emne indenfor dansk A og fysik B (formidlingsopgave) snart

Nogen der har nogle ideer eller en gammel srp liggende

Det ville være verdens største hjælp


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. november 2020 af MandenMedMangeHatte

http://www.frividen.dk/wp-content/uploads/SRP-Matematik_Fysik-12-tal-Frit-fald-m.-luftmodstand.pdf

Svar #2
20. november 2020 af slette

Skrev om det tilbage i 2g, så den duer desværre ikke :(( Tak ellers


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. november 2020 af Krollo (Slettet)

Prøv at kigge her! Du behøver ikke at have adgang til Studienet.dk for at se overskrifterne, og du kunne evt. læse mere om de enkelte emner ved at klikke på dem.

Hvis du har svært ved at finde et passende emne, har du så overvejet at skrive i to andre fag? Fys/mat, fys/kem og fys/his er gode kombinationer, hvis du gerne vil flette fysik ind, men det afhænger selvfølgelig af din studieretning, om du kan bruge de fag.


Brugbart svar (0)

Svar #4
20. november 2020 af Krollo (Slettet)

Kig evt. her for at se flere mulige emner med forskellige fagkombinationer (heraf bl.a. fysik).


Brugbart svar (0)

Svar #5
20. november 2020 af Krollo (Slettet)

Ellers kan du også spørge dine lærere eller klassekammerater til råds, de har sikkert nogle gode idéer! (:


Svar #6
20. november 2020 af slette

#2

Skrev om det tilbage i 2g, så den duer desværre ikke :(( Tak ellers

#3

Prøv at kigge her! Du behøver ikke at have adgang til Studienet.dk for at se overskrifterne, og du kunne evt. læse mere om de enkelte emner ved at klikke på dem.

Hvis du har svært ved at finde et passende emne, har du så overvejet at skrive i to andre fag? Fys/mat, fys/kem og fys/his er gode kombinationer, hvis du gerne vil flette fysik ind, men det afhænger selvfølgelig af din studieretning, om du kan bruge de fag.

Min studieretning hedder mat A, fysik B og kemi B, men eftersom vi skulle vælge fag i går, så har jeg ingen mulighed for at skrifte. Derfor bliver jeg nød til at forholde mig til fysik og dansk. Mange tak for linket :))


Brugbart svar (0)

Svar #7
20. november 2020 af MandenMedMangeHatte

Hvorfor valgte du ikke matematik og fysik? De to fag passer meget bedre sammen end dansk og fysik.

Svar #8
20. november 2020 af slette

Selvom at jeg har matematik på A-niveau, så er det ikke lige min helt stærke side for at være ærlig


Skriv et svar til: Mangler akut hjælp til SRP :(

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.