Privatlærer

Hjælp til gennemgang af Mat B Mundtlig opgave(betalt opg)

22. december 2020 af ztef

Hej SP.

Jeg søger en Matematik lærer til at kigge objektivt og med friske øjne på den Mat B mundtligt gruppeprøve jeg har været oppe i, for nylig.( Mod betaling selvfølgelig)

For at gøre en lang historie kort, så synes jeg kvaliteten af opgaven er i en stand, hvor det hæmmer ens evne til at fremvise de matematiske færdigheder, i sådan en grad at jeg overvejer om jeg burde sende en klage(jeg er ikke sikker på om jeg nødvendigvis vil gå hele vejen med den, men i bedste fald, undgår andre måske at rende ind i den, såfremt jeg har en pointe).
Med kvaliteten mener jeg en uoverskuelig tabel , rod/mgl. enheder, som gør overgangen fra teksten til matematikken lidt af et "puslespil"/ med mindre man har et indgående kendskab til emnet og indsigt i emnet. Jeg mener endda der er en decideret fejl i opgaven, udfra de informationer vi får givet i et delspørgsmål.

Jeg har haft min onkel, som er gammel Matematik lærer til at kigge på den og han er enig i det og mener reelt jeg har en sag, hvis jeg klagede. 

Men det kunne være rart at få, som skrevet ovenfor, et par friske øjne og objektive øjne på sagen.

Mvh.

ztef


Brugbart svar (1)

Svar #1
22. december 2020 af ringstedLC

Du kunne dele opgaven med os her på SP. Det kunne blive mindst ligeså "objektivt", koster ikke noget og ville måske blive set og kommenteret af de ansvarlige.

Hagen ved at gøre det, er selvfølgelig, at så har du inviteret alle indenfor i debatten og at du ikke kan fortryde, da SP ejer dit indlæg (i flg. bet.).


Skriv et svar til: Hjælp til gennemgang af Mat B Mundtlig opgave(betalt opg)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.