Idræt

Vejledning - HJÆLP

18. marts 2021 af Planteelsker - Niveau: C-niveau

Jeg har idræt på c-niveau og afslutter det i år. Jeg gik på en anden skole i 1.g end jeg gjorde i år. I de forløb vi har haft om i år, burde jeg ligge på et 10-tal, men min lærer bliver ved med at give mig 7, hvilket gør mig meget frustreret og ked af det. Han siger, at han ikke kan give mig 10, fordi han ikke ved, hvordan jeg har været i de forløb, som han ikke havde mig i i 1.g. Han vil derfor skrive til min gamle idrætslærer fra 1.g, og han siger, at jeg skal op til en mini-eksamen, hvor han vil teste mig i alle forløb, for at han kan se, hvor jeg virkelig ligger. 

Mit spørgsmål er, om det er fair og okay, at han skriver til min lærer fra 1.g, at han tvinger mig til at skulle op i en mini-eksamen i alle idrætsforløb, og at han ikke bedømmer mig på det han har set jeg kan, men på hvordan jeg har været i 1.g, hvor han jo ikke har haft mig. Efter 1.g tog jeg et år til Brasilien, hvor jeg dyrkede en masse sport, så er blevet meget bedre til idræt, synes derfor ikke det er fair, at blive bedømt på noget jeg gjorde i 1.g, når jeg nu går i 2.g og var 1 år i Brasilien mellem 1.g og 2.g. 

Håber der er en idrætslærer, der kan svare mig! 


Skriv et svar til: Vejledning - HJÆLP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.