Dansk

Dumpe

03. maj 2021 af Anonymbruger190 - Niveau: 10. klasse
Er der nogen der ved om man kan dumpe dansk skiftelig eksamen, hvis man har lavet forkert kildeliste?
Jeg afleverede nemlig i dag en kommentar, som jeg mente jeg var færdig med. Da jeg kom hjem slog tanken mig om jeg havde sat den i alfabetisk rækkefølge. Da jeg tjekkede opdagede jeg, at nej, det havde jeg ikke. Jeg har haft så meget panik over det. Ved godt at corona nettet griber en, men nu er det bare sådan at jeg fik 02 i standpunkt så jeg sku meget gerne oppe den her.
Nogle der kan hjælpe?

Brugbart svar (3)

Svar #1
03. maj 2021 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #2
03. maj 2021 af jepper6969

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #3
03. maj 2021 af jepper6969

#0 Er der nogen der ved om man kan dumpe dansk skiftelig eksamen, hvis man har lavet forkert kildeliste?
Jeg afleverede nemlig i dag en kommentar, som jeg mente jeg var færdig med. Da jeg kom hjem slog tanken mig om jeg havde sat den i alfabetisk rækkefølge. Da jeg tjekkede opdagede jeg, at nej, det havde jeg ikke. Jeg har haft så meget panik over det. Ved godt at corona nettet griber en, men nu er det bare sådan at jeg fik 02 i standpunkt så jeg sku meget gerne oppe den her.
Nogle der kan hjælpe?

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Men hvis du har 02 i standpunkts, så dumper du ikke. Kun hvis du får under det, burde du panikke.


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. maj 2021 af Stygotius

Slettet

Skriv et svar til: Dumpe

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.