Spansk

Fra dansk til spansk

23. november 2021 af sara120 - Niveau: C-niveau

Hej jeg har en kort tekst, som jeg skal oversætte fra dansk til spansk. Jeg har prøvet at oversætte det, men jeg er ikke helt sikker på det rigtigt, så det ville være en stor hjælp hvis nogen af jer kan fortælle mig om der er nogen fejl.

Danske tekst:

Spanske tekst:

Mit navn er Sara.

Jeg er 16 år, og bor i albertslund med min familie. Jeg bor i en lejlighed med mine forældre og min lillesøster. I min fritid er jeg enten hjemme eller også er jeg ude med mine venner. Jeg arbejder i føtex i city 2. Jeg elsker mit arbejde. Jeg går på VGA. Jeg elsker at gå i skole, det er meget sjovt. Mit yndlings fag er engelsk. Jeg går til fodbold. Jeg har fodbold træning 3 gange om ugen. Jeg elsker at spille fodbold. Jeg elsker pizza. Det er min livret. Jeg interesserer mig meget for fodbold. Det er ikke kun noget jeg spiller, men også noget jeg ser. Jeg elsker at se fodboldkampe. Mit yndlings danske fodboldhold er brøndby. Min yndlingsspiller er Hedelund. Jeg elsker også PSG. Det er et fodboldhold i Frankrig. Der er min yndlings spiller Neymar.

Me llamo Sara.

Tengo 16 años y vivo en Albertslund con mi familia. Vivo en un apartamento con mis padres y mi hermana pequeña. En mi tiempo libre estoy en casa o salgo con mis amigos. Trabajo en un supermercado de la city 2. Me encanta mi trabajo. Voy a VGA. Me encanta ir a la escuela, es muy divertido. Mi asignatura favorita es el inglés. Voy al fútbol. Tengo entrenamiento de fútbol 3 veces por semana. Me encanta jugar al fútbol. Me encanta la pizza. Es mi comida favorita. Me interesa mucho el fútbol. No sólo es algo que juego, sino también algo que veo. Me encanta ver los partidos de fútbol. Mi equipo de fútbol danés favorito es el Brøndby. Mi jugador favorito es Hedelund. También me encanta el PSG. Es un equipo de fútbol en Francia. Mi jugador favorito es Neymar.

Tak på forhånd :)


Brugbart svar (3)

Svar #1
22. januar 2022 af Stygotius

Tengo 16 años y vivo en Albertslund con mi familia. Vivo en un apartamento con mis padres y mi hermana pequeña. En mi tiempo libre estoy en casa o salgo con mis amigos. Trabajo en un supermercado de la city 2. Me encanta mi trabajo. Voy a VGA. Me encanta ir a la escuela, es muy divertid(o)a. Mi (asignatura) materia favorita es (el) inglés. Voy al fútbol. Tengo entrenamiento de fútbol 3 veces por semana. Me encanta jugar al fútbol. Me encanta la pizza. Es mi comida favorita. Me interesa mucho el fútbol. No sólo es algo que juego, sino también algo que veo. Me encanta ver los partidos de fútbol. Mi equipo de fútbol danés favorito es el Brøndby. Mi jugador favorito es Hedelund. También me encanta el PSG. Es un equipo de fútbol en Francia. Mi jugador favorito es Neymar.

Felicidades, muy, muy buen !!


Skriv et svar til: Fra dansk til spansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.