Engelsk

Et emne til "English outline"

21. februar 2022 af annoym2020 - Niveau: 8. klasse

Hejjjj

Jeg skal lave en "rough outline", og vælge et emne som jeg gerne ville snakke om.

Vores "class topic" er UFOS and Ghosts, og jeg finder det rigtig svært, at finde et emne til det "class topic", som er interessant og nemt at snakke om. 

Er der nogen som har nogle gode forslag - og som ikke er area 51?

- Mange tak!:)


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. februar 2022 af Christianfslag

Du kan snakke om hvilke misforståelser der har ledt til 'observationerne' af 'spøgelser' og 'UFO'er'. Du kan snakke om hvorvidt det er realistisk at enten UFO'er eller spøgelser findes.


Svar #2
21. februar 2022 af annoym2020

#1

Du kan snakke om hvilke misforståelser der har ledt til 'observationerne' af 'spøgelser' og 'UFO'er'. Du kan snakke om hvorvidt det er realistisk at enten UFO'er eller spøgelser findes.

Hvor kan jeg finde sådan nogle kilder?


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. februar 2022 af Christianfslag

#2
#1

Du kan snakke om hvilke misforståelser der har ledt til 'observationerne' af 'spøgelser' og 'UFO'er'. Du kan snakke om hvorvidt det er realistisk at enten UFO'er eller spøgelser findes.

Hvor kan jeg finde sådan nogle kilder?

Når du har bestemt dig for et emne må du blot ty til Google. Jeg er sikker på at du hurtigt vil kunne finde artikler der snakker om emnet (eller noget lignende). Og kig evt. efter videoer på YouTube.

Søg på engelsk for at få flere relevante resultater.


Skriv et svar til: Et emne til "English outline"

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.