Dansk

boganmeldelse

11. januar 2023 af L1289 - Niveau: C-niveau

Hej 

Jeg skal til at skrive en bog anmeldelse, og vil spørger om nogen har nogle gode anmeldeser jeg må kigge på for at se hvordan man skriver et. Eller anbefalinger til et godt sted på nettet jeg kan kigge på 

På forhånd tak 


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. januar 2023 af ringstedLC

I aviserne er der ofte boganmeldelser skrevet af mere eller mindre profesionelle anmeldere.


Svar #2
11. januar 2023 af L1289

#1

I aviserne er der ofte boganmeldelser skrevet af mere eller mindre profesionelle anmeldere.

hvor kan jeg få adgang til dem?


Brugbart svar (1)

Svar #3
11. januar 2023 af ringstedLC

De kan fx læses på biblioteket.


Brugbart svar (0)

Svar #4
11. januar 2023 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #5
12. januar 2023 af Stygotius

Det er interessant at denne såkaldte "moderator" sletter indlæg som hjælper brugerne, blot fordi han personligt ikke bryder sig om dem eller kan forstå dem. Måske skulle han få sit eget danske i orden først.


Brugbart svar (0)

Svar #6
13. januar 2023 af Moderatoren

Nej, det er ikke interessant. Det er interessant, at du ikke kan forstå, at du ikke skal skrive i en tråd, hvis du ikke hjælper trådstarter med dennes spørgsmål. Det har jeg fortalt dig 1.000 og fortalt dig 100 gange, at jeg har fortalt dig det 1.000 gange.

Det giver simpelthen ikke mening, Sven. Stop nu med det. Det er dårlig opførsel og/eller opdragelse (https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=2062764#2062838). Du kan skrive til aviser med deres fejl eller få et job som lærer, hvis du gerne vil rette noget. 

Hvis nogen herinde spørger om hjælp til noget, så skal du ikke begynde at rette på deres sprog – medmindre de spørger efter det. Det er så uendeligt ligegyldigt. Det er spild af din egen tid! 

Og dine små stikpiller til mig eller hvad det er... Altså, helt ærligt... Det er noget patetisk. 


Tråden er låst for yderligere indlæg.