Dansk
Læseprøve 9-4
er der nogen herinde som har facitlisten til læseprøve 9-4 på gyldendals webprøver?
Har virkelig brug for svarene fordi at jeg skal træne mit dansk til den kommende terminsprøve
Svar #3
26. januar kl. 09:26 af Moderatoren
Ok, jeg har heller ikke. Det er nok meget tvivlsomt, at nogen har det så. Men du kan vist heldigvis godt træne dit dansk uden at kende svarene.
Svar #4
26. januar kl. 10:07 af Unknown101
#3Ok, jeg har heller ikke. Det er nok meget tvivlsomt, at nogen har det så. Men du kan vist heldigvis godt træne dit dansk uden at kende svarene.
Hvis du kender nogen med svarene vil det være meget hjælpsomt
Svar #5
26. januar kl. 10:10 af Moderatoren
Det gør jeg ikke. Men du kan skrive dine svar ind her, så kan man se, om du har svaret rigtigt
Svar #6
26. januar kl. 11:18 af Unknown101
#5Det gør jeg ikke. Men du kan skrive dine svar ind her, så kan man se, om du har svaret rigtigt
jeg vil meget gerne betale for det hvis det virker bedre?
Svar #7
26. januar kl. 11:19 af Moderatoren
Du behøver ikke betale for at sætte dine svar ind her. Det er helt gratis.
Svar #10
26. januar kl. 11:31 af Moderatoren
Jamen jeg har den ikke. Hvis den findes, så kan du måske købe den af Gyldendal.
Svar #11
26. januar kl. 16:35 af Unknown101
#10Jamen jeg har den ikke. Hvis den findes, så kan du måske købe den af Gyldendal.
Kan du sende linket? har seriøst surfet hele nettet og kunne ikke finde noget som helst.
Svar #13
27. januar kl. 07:16 af Moderatoren
Hvis din lærer ikke har den, og du ikke kan købe den af Gyldendal, så findes den ikke.
Skriv et svar til: Læseprøve 9-4
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.