Engelsk

Hvor mange fejl?

07. marts 2023 af Belisimo (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej. 

Jeg har i dag været til terminsprøve i engelsk på b-niveau. Jeg har læst min opgave igennem, hvorved jeg kan konkluderer at jeg ikke har lavet nogle kongruensfejl og min delprøve 1 ser også rimelig fornuftig ud. 

Jeg har dog lavet en stavefejl, hvorved jeg har skrevet Jamica i stedet for Jamacia. Jeg ved godt at dette lyder som en lille og ubetydelig fejl, men jeg har skrevet Jamaica fire gange i min analyse og jeg har alle gange lavet den fejl. Hvor meget tror i det vil vægte mig ned? 

Jeg plejer at få 12-12 i standpunkt og jeg er rimelig bange for at min karakter rykkes ned nu hvor vi får årskarakter. Jeg afslutter jo faget i år. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. marts 2023 af Justitia

Det bliver jo det rene gætværk, når vi ikke har læst din opgave.


Brugbart svar (0)

Svar #2
08. marts 2023 af Stygotius

Jeg er enig med Justitia men vil dog sige at du tilsyneladende er noget sløset, bl.a.  med din stavning her af  "Jamaica" (2 gange) og f.eks. skriver "jeg kan konkluderer". Den slags får man ikke 12 for, men mindre kan vel også gøre det. Dette vil dog helt sikkert blive regnet for "ubetydelige fejl"


Brugbart svar (0)

Svar #3
11. marts 2023 af Emma593 (Slettet)

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #4
14. marts 2023 af kennethlund

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #5
14. marts 2023 af Justitia

Slettet

Skriv et svar til: Hvor mange fejl?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.