International økonomi

er der noget der kan hjælpe mig med det herunder opgaver?

20. april 2023 af Silas7799 - Niveau: B-niveau

problemstillling:

er der dansker så innovative som de gerne selv vil fremstår?

problemformulering:

Redgøre for udviklingen i den effektive kronekrus samt for udviklingen i erhvervslivets udgifter til forskning fra 2015 til 2021?

efterfølgende analyseres, hvordan man ved hjælp af økonomisk politik kan påvirker disse to faktorer. 

afsulningsvis diskuteres hvilke målkonflikter  der kan opstår som følge af disse politikker?


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. april 2023 af Moderatoren

Hej og velkommen til. Gør som beskrevet herunder, så er det lettere at vurdere, om man kan hjælpe dig.

Giv dit indlæg en sigende titel. På den måde er der større sandsynlighed for, at lektiehjælperne kan finde dit spørgsmål.

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Svar #2
20. april 2023 af Silas7799

Jeg har fået af min lærer problem- og problemformulering som jeg vil bruge til præsentation, men jeg ved ikke hvad jeg skal analysere så derfor spørger jeg om du kan hjælpe mig


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. april 2023 af Moderatoren

Det står der 'hvordan man ved hjælp af økonomisk politik kan påvirker disse to faktorer.'

Hvis du har problemer med noget, så kan du bare uddybde det.


Skriv et svar til: er der noget der kan hjælpe mig med det herunder opgaver?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.