Resultater: 14581 til 14600 af 436512
-
Notat til Lene Espersen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at begynde, hvorfor en fortsat dansk indsats i Afghanistan er godt? Er lidt på bar bund :/ -
Lectio... hjælp
Forumindlæghej når jeg har læst en besked på lectio, så kan jeg ikke læse den igen, den "forsvinder" ..? ved i hvad jeg skal gøre? på forhånd tak -
Hjælp til stil!
ForumindlægHey! Jeg har en stil, der endnu ikke har fået en slutning. Jeg har svært ved at komme videre i historien. Er nærmest blank. Jeg ville være taknemmelig, hvis I ville rette den for mig og give idéer om hvordan jeg ellers kunne skrive videre. Temaet er "At være anderledes", men er ikke r... -
Sinusrelationen - find sider ud fra alle vinkler og en enkelt side.
ForumindlægHejsa. Jeg har fået stille en opgave, hvor jeg har følgende info: Vinkel A: 13.5 Vinkel B: 135.4 Vinkel C: 38.1 Side a: 1.6 Jeg ønsker nu at finde de resterende sider, c og b, men kan simpelthen ikke komme frem til nget rigtigt.. Gør jeg brug af b = (a/sin(a))*sin(b), ... -
Er det en Ok abstract?????
ForumindlægAbstract This study examines the modern Afghanistan’s history from the Russian intervention in 1980 to date, and analysis Khaled Hussein’s book “The Kite Runner”. The analysis of the book concludes concepts as identity and loyalty. The main character in the novel, Amir, b... -
SU
ForumindlægHej ved ikke rigtig om dette spørgsmål hører til her, men tænkte på, at der sikkert var nogle, der kunne besvare det herinde. Jeg er lige fyldt 18 og er så sent ude med min ansøgning om SU,(afleverer den på skolen imorgen) så tænkte jeg på om jeg først kunne få sU fra april, eller om jeg allerede... -
Hjælp til et ord
ForumindlægMany tales have been told about the man in the Moon...Jeg ved at "in" er forkert, men hvad er så det rigtige ord at bruge? -
Er der nogen der har læst bogen "Terrorist af John Updike"
Forumindlæghjælpe mig plz.... -
dansk... nogen der har læst..
Forumindlæg"man gjorde et barn fortræd"..? Jegved ikke helt hvordan jeg skal begynde at skrive om den... nogen der kan hjælpe? -
For dårligt.
ForumindlægHej alle SP'er. På det seneste har jeg oprettet indlæg, i håb om at få nogle relative gode besvarelser. Men det håb finder jeg svært at holde fast i, da responsen af mine indlæg har været = med 0. Jeg syntes det er absurd, og tarveligt når man har søgt om hjælp på noget så troværdigt som stud... -
Fysik/matematik/kemi - hjælp
ForumindlægHey.Er der nogen der vil forklare baggrunden for følgende energispareråd for mig?"Kog altid æg i lidt vand og med låg".Det er vel noget med at lidt vand bliver opvarmet hurtigere end meget vand og på den måde bruger mindre energi til opvarmning. Desuden bliver vandet hurtigere opvarmet ... -
Fransk grammatik?
ForumindlægHey...Jeg har lige skrevet den her stil omkring skilsmisse, men har absolut ingen ide om grammatikken er god nok.. For sys selv den er fin, meeen..... Er der ik nogen der gider tjekke den? :o)På forhånd tak!Réponds en français:1) La conversation entre les parents est très courte. L’ex-mari demand... -
Essay Kunsten "jeg er i tvivl"
ForumindlægHej, jeg har skrevet et essay til aflevering i morgen d. 18/12, og jeg er i tvivl! Derfor vil jeg høre, om der evt. var nogle der gav at læse den hurtigt igennem og give mig noget konstruktivt kritik? På forhånd tak MrDencher -
Projektion af 3D objekter
Forumindlæghej Jeg har opgaven: Opstil en matematisk metode til at projicere 3D-objekter, placeret i et rumligt koordinatsystem, over i to plane afbildninger – et for hvert øje - der tilsammen ville give oplevelsen af rumlig iagttagelse af objektet. er helt lost, så søger nogle hints på forhånd mange ... -
Brudskabet i romanen kaos
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har lidt problemer med en opgave jeg har fået. Jeg skal finde budskabet i romanen KAOS af David Meinke. Er der nogen som kender den? Og som måske kunne give mig et bud på deres svar? Jeg tror selv, at det kan være noget med at man skal passe på med hvad man gør, før ... -
6+3*7-5
ForumindlægHej har lavet et par udregninger men er ikke helt sikker på at de er rigtige er de det? 6+3*7-5*=22 8+4*(6-2)=24 -
Dansk Læseprøve
Forumindlæghej jeg er rigtig dårlig til dansk læseprøverne især til de der opgaver hvor man skal vælge et ord ud af fire mulige. er der nogen der har et tip til hvordan man kan lære at finde det rigtige ord som passer ind i teksten?? evt. har i en hjemmeside?? :) Tak! :) -
kraftdiagram for bil i sving
ForumindlægHej, Jeg mangler lidt hjælp til et kraftdiagram, for en bil der kører rundt i et sving. Indtil videre har jeg følgende: http://peecee.dk/upload/view/145540 Men er det tegnet rigtigt ind, og mangler der noget? -
Ensidet/enkeltsidet test? Hvad menes der her?
ForumindlægHej derude! Håber der er en venlig sjæl, der kunne have lyst til at hjælpe mig. Jeg har i en matematikrapport om binominalfordeling fået spørgsmålet: Hvad menes der med ensidet test? Har google lidt forskelligtm, men lige lidt hjalp det. Er der en der kan forklare (på en meget simpel måde), hvad... -
Hjælp! Hurtig :/
ForumindlægHey Guys. Skal aflevere en opgave i morgen, og har faktisk lavet det meste, mangler bare en enkelt opgave og er lidt på røven - for jeg er total blank! Ville virkelig være en MEGA hjælp hvis en af jer gad lave den lynhurtigt, den tager nemlig meget, meget kort tid at lave - hvis man kan det 1.g -...
