Søgning på: danskere i verden. Resultater: 14821 til 14840 af 47039
-
"Haster "Hjælp"
Forumindlæghej jeg vil bare hører om der er nogen der har læst dittemenneske barn og hviken 10 sidere synes i er gode på forhånd tak p.s det er til en nye undersøgelse please svar mig -
Sammenhængen mellem rente og valuta
ForumindlægJa jeg skal finde ud af hvad sammenhængen er mellem rente og valuta, har læst det i bogen meeeeeen det er som om mit hoved bare ikke vil fange det på en måde som jeg forstår, nogle der kan forklare??? -
Mad til vognen?
ForumindlægJA så skal vi snart køre rundt i vognen på vores dimmissionsdag, men jeg ved ikke hvad jeg dog skal servere til mine venner. De skal jo kun være der i 20 min. så hvad man servere? -
Karakteristik af argumentationsformer
ForumindlægHej, vi skal lave en redegørelse, og der står, at den skal indeholde en karakteristik af argumentationsformer. Mit spørgsmål så: Hvad er en karakteristik argumentationsform? Gerne også eksempler... Tal :) -
Engelsk hjælp
ForumindlægHejsa. Har selv oversat noget engelsk som jeg godt ville have en til at kigge på. Heldigvis have georges bedstefar flyttet sine penge til en anden bank ugen før. Senere sagde den gamle mand, at han have haft på fornemmelsen, at der kunne ske noget med hans sparepenge, og han havde derfor flytte... -
on,at
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om hvornår man bruger on og hvornår man bruger at. -
Rettelse af Die Mauer rapport
ForumindlægJeg vil bare bede jer om at skrive hvis der er nogle fejl- hvilket jeg regner med. ;) Tak på forhånd. Einmal gab es eine Mauer Nach dem zweiten Weltkrieg war Deutschland und Berlin geteilt zwischen USA, England, Frankreich und der sowjetischen zone. USA, England und Frankreich war Westzonen und k... -
AT eksamen - menneskets forhold til naturen
ForumindlægHej alle mit overordnede emne i AT: (eksamen) er "menneskets forhold til naturen" er helt lost omkring hvad man kan skrive og bl.a. også fagkombinationen er der nogle der kan komme med gode ideer? eller har skrevet om emnet før? -
2. g historie opgave
ForumindlægHej :) Jeg skal vælge et emne til 2.g opgaven. Er der nogle der har et godt emne, som man muligvis kunne perspektivere til. Er åben for alle muligheder. -
Oliepriser
ForumindlægJeg har en afl. omm olie i IØ, og har skullet forklare prisdannelsen, samt udbud og efterspørgselskurver. Til slut skal jeg sammenligne olieprisernes indflydelse på DK's økonomi i '70erne og i dag, samt forklare årsagerne til forskellene? Nogen hjælp at hente? -
Fedt forbrænding
ForumindlægHey jeg har brug for lidt hjælp jeg skriver opgave om fedt oplagring og nedbrydning. Jeg har svært ved at finde en ordentlig gennemgang af krebs cyklusen med hanblik på forbræning af fedt hvis der er nogen der kender et link til et sted hvor den gennemgås ville det være super nice -
Belief eller believe?
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvad forskellen på belief og believe er på engelsk? Tak på forhånd! :) -
HJælp hvilken betydning har en hypotaktiske opygningg for modtageren
ForumindlægNogen der kan hjælpe med hvilken en betydning det har for modtageren, at han/hun bruger hypotaktiskopygning, altså afsenderen gør brug af og, der, som og da. -
AT eksamen
ForumindlægTirdag den 15. januar blev eksamensemnet i Almen Studieforberedelse så afsløret fra Undervisningsministeriets side. Emnet er: "fremtiden - visioner og forudsigelser" Om ikke så længe skal alle 3.g'ere så vælge en faggrupe fra de tre hovedfakulteter; naturvidenskab, humaniora og sa... -
Synopsis
ForumindlægEr der nogen der ville rette en synopsis? -
Problemformuleringen driller !
ForumindlægJeg sidder og skal skrive synopsis, men har rigtig svært ved at finde på en god problemformulering.. så håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.. Jeg har om Owells 1984, menneskerettighederne og overvågningssamfundet.. Jeg ville være SÅ glad hvis i kunne hjælpe mig ! -
Samarbejdspolitikken
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvorfor Danmark valgte at afbryde samarbejdspolitikken? Håber i vil hjælpe! -
to sætninger som skal oversættes?
ForumindlægEr der nogen der vil forklare mig hvad "kvinder kune ikke ses gå uden hat" og "børn skulle ses, ikke høres" oversættes til på engelsk og hvorfor det er at det bliver oversat således?. Mvh. Sarah-Sofie -
Sluge
ForumindlægEr "sluge" et negativt ord, når man taler om at spise? F.eks. "Når han slugte sin suppe, slubrede han for hver mundfuld." Tak på forhånd for respons. -
Fagtitlen
ForumindlægHvad hedder fagtitlen på engelsk
