Resultater: 16761 til 16780 af 436512
-
Så rundede Studieportalen 40.000 indlæg
ForumindlægDet må næsten mindes at studieportalen den 20. maj rundede 40.000 indlæg :-) -
Løsning af ligning uden lommeregner..
ForumindlægGodaften. Jeg vil meget gerne vide og lære hvordan man løser følgende ligning uden lommeregner: f(x) = 35,482*e^-0,628 På forhånd tak. -
Idéer
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål til jer: Hvordan kan Politiken tjene flere penge på hjemmesiden ibyen.dk ? Kom med gode idéer -
formelenhed
ForumindlægHej Har læst lidt om hvad en formelenhed er, men det står stadigt uklart for mig. er det, fx Ca2+ Cl- eller CaCl? hedder de opløftet tal ionradier/pm eller oxidationstal? -
Areal
ForumindlægHeej alle sammen, nogen der kan finde ud af det her? Start med at illustrere arealet som afgrænses af x=-2, x=5, x-aksen samt funktionen . Udregn derefter arealet. ... På forhånd tak :-). -
Kildemateriale
ForumindlægHej jeg skal snart til at skrive SRP. Mine fag er historie og samfundsfag og skriver om krakket på wall street og nutidens finanskrise. jeg har lige har været til vejledning og fik af vide at mine historie kilder ikke var gode nok. Ville derfor høre om der var nogle der kunne give mig nogle r... -
Mat- 1-årigt A-niveau
ForumindlægHvordan gik det for jer andre???Jeg synes opgaverne uden hj. midler var let og der var mange typeopgaver!! Den eneste svære var 6a, hvor man skulle bevise en længde..! -
Det parasympatiske og sympastiske opbygning?
ForumindlægHej allesammen ! :) Jeg skal skrive en rapport hvor jeg skal skrive om det parasympatiske og sympatiske nervesystems opbygnig nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak! :) Phillip -
Cos og sin-program til ti-83
ForumindlægMin lærer fortalte os i klasssen, at vi godt måtte bruge programmer, som kan regne vinkler, sidelængder osv. ud, hvis man altså kender tre af tingene. Jeg har søgt en del på nettet,men jeg kan ikke finde noget. Derfor ville det være værdsat hvis der var en herinde, som kendte en god hjemmeside hv... -
En lille opgave :-)
ForumindlægHey guys :) En købmand sælger en vare for 147 kr. incl. moms. Han tjener 20 kr. på varen og momsen er 25% Hvad er hans indkøbspris? Er resultat ikke 127 kr. ? :-) Håber på lidt hjælp :-) Tak på forhånd! -
SRP - velfærd
Forumindlægnogen der ved hvad der er bedst at læse/se hvis man skal skrive om velfærdens udfordringer? -
rumfang
Forumindlæghej hvor mange mm regner det, når der på 5 m2 falder 20 liter vand ??????????????? tak -
Geografi... PLease
ForumindlægHey..Da jeg skal op til eksamen i geografi, vil jeg høre om nogle ligger inde med nogle gode noter om Landskabsdannelser randmoræner mv., da jeg ikke synes det som står i bogen er uddybbet nok.På forhånd tak... -
Blækregning Min Lære Selv Har Lavet!!;)
ForumindlægPrisen for 5 par sko minus 200 kr., er den samme som prisen på 3 par sko plus 200 kr. Hvad koster 1 par sko?? Håber at i kunne forstå opgaven, for det ku' jeg ikke!!:'-( -
At isolere r! Help
ForumindlægHej Er der nogle der vil hjælpe med at isolere r i dette stykke? :-) 1000 = 3/4*pi*r^3 :-) Tak på forhånd! -
At lyve for sig selv og overfor for andre
ForumindlægHej! Jeg skal få fat på nogle meninger af andre mennesker, og derfor har jeg valgt at spørge Jer i studieportalen, om hvad I mener, konsekvenser er, når man lyver for sig selv og overfor for andre. På forhånd tak. Det skal bruges i klassen i morgen, 100% anonymt! -
Haster - engelsk hjælp
ForumindlægHej - jeg har en aflevering som meget snart skal afleveres. Jeg er ikke ligefrem nogen haj til engelsk ( men jeg vil rigtig rigtig gerne have mine aller væreste fejl market/fjernet - så jeg har mulighed for at forbedre min karakter. Det drejer sig om en engelsk aflevering på 1,5 side :)... Nog... -
Hvordan finde man....
ForumindlægHej kig i pdf :) hvordan finder jeg vinkel CAB ? -
Erik Jørgensen
ForumindlægHej Alle - nogle der har en opgave med Erik Jørgensen hvor i sammenligner købsadfærden ved kød af møbler på konsument og producent markedet? Eller skal jeg bare først gå gennem modellerne for begge markeder eller skal jeg gøre det på en anden måde - nogen der kan hjælpe`?? :) -
Hjælp! SRP engelsk og fransk
ForumindlægHej alle. Jeg skal til at skrive min SRP og jeg skriver i engelsk og fransk om kvidnernes kamp for stemmeretten. Jeg skal analysere Emmeline Pankhursts tale freedom or death og nogle franske noveller. Er der nogle der har en analyse af talen? er ret meget på bar bund... tænker også om der ...
