Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17921 til 17940 af 47039
  • fildeling

    Forumindlæg
    Hej I AT_forløbet med emnet: Fremtiden - vision og forudsigelser. Har jeg tænk på at skrive om fildeling/fildelingstjenester.. men jeg kan ikke finde på nogen problemstilling.. hvad kunne jeg evt skrive om?
  • et ord

    Forumindlæg
    hvad betyder repertoire
  • Hvad er Perspektivering

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en perspektivering til romanen Øje for Øje. Problemet er at jeg ved ikke hvad en perspektivering er. Er der nogen der kan forklare mig det?
  • Litterær atikel

    Forumindlæg
    Er der nogle der har en god huske liste til litterær arikel
  • TYSKKKKK!

    Forumindlæg
    hjælp mig med at oversætte denne sætning: Det er ikke godt for børnene at være ubeskæftiget,
  • idéer?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive projekt om filmen "american beauty". Er der nogen, der har noget godt materiale, eller super-gode guldkorn?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lidt problemer med oversættelse af en overskrift " Nu tier våbnene i Gunchester" Hvordan vil i oversætte det til engelsk ?
  • Oversættelse - kort!

    Forumindlæg
    Hejsa. :) Sidder og bumler med en rimelig grum SRP opgave, og kan simpelthen ikke få sætningerne på en chiste til at hænge sammen. Skal have oversat dette: "Pero si ya lo tiene, joven" - betyder det; Men det har du allerede? På forhånd tak!!! :)
  • simpel og udvidet datid

    Forumindlæg
    vil i være sød nok og ret den for mig 1. jim stod og ventede ved busstoppestedet. cloak var næsten 7 2. jim frøs, og det var ved at blive mørkt 3. han tændte en cigaret og trampede med fødderne for at holde sig varm 4. en halv time senere, da jams kæreste stod af bussen, sneede det 5. d...
  • Lønpres og skattetryk

    Forumindlæg
    Hvorfor medfører et højt skattetryk lønpres i virksomhederne?
  • Venstres udlændingepolitik- HASTER :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at skrive en synopsis om Venstres udlændinge politik, og skal finde ud af hvornår den blev "indført" som den er nu, hvem der har indført den og hvordan den blev indført. Men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det :/ er der nogen der kan give mig et link?
  • Grundlæggelsen af nationalistpartiet i Sydafrika

    Forumindlæg
    Hej, Jeg ville spørge hvorfor nationalistpartiet i Sydafrika blev grundlagt og hvem var med til at gøre det til virkelighed? - tak K.
  • Er sætningen formuleret korrekt?

    Forumindlæg
    Dane is informed about political issues and positions
  • Valg i USA

    Forumindlæg
    Hvordan vil det amerikanske valgresultat påvirke os her i Danmark?
  • Hjælper søges

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg har lavet en aflevering, og vil spørger der er nogen til at læse den igennem og rette mine fejl herunder det sproglige? Det primære tryk- og vindsystem. Spørgsmål 1. Giv en overordnet beskrivelse af det primære tryk- og vindsystem. Og redegøre for årsagerne til dannelsen...
  • Semantik digt

    Forumindlæg
    Jeg skal opstille semantik skema til dette digt.. Nogle der kan hjælpe mig? Ved godt hvad semantik er , har bare svært ved denne opgave da jeg ikke forstår digtet .
  • Ytringsfrihed - Projektopgave

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at lave min afgangsprojektopgave til niende klasse. Og har om emnet ytringsfrihed og hovedetteamet er kriser og konflikter Er der nogle der har 1-2 gode problemformulerings spørsmål har selv følgene: Er der grænser for ytringsfriheden? Hvorfor har nogle lande (Bl.a. de muslims...
  • oldtid

    Forumindlæg
    hey.. jeg vil spørge om, hvilket metoder man kan bruge i oldtidskundskab? har nemlig lidt svært ved det.
  • 2.gradspolynomiet - en stejl graf

    Forumindlæg
    Jeg ved at hvis a numerisk stor så er parablen smal og stejl. Er der nogen der kan vise mig en illustration af denne? Altså, jeg forstår ikke ordene "smal" og "stejl" helt. Vil det sige, at parablen er tæt på y-aksen og vil IKKE bue så meget i siderne, dvs. den er ikke bred?
  • Skal man op i mundtlig historie i 3.g?

    Forumindlæg
    Hej alle! Historie på A er obligatorisk på STX, og siden man ikke får en skriftlig karakter tænkte jeg på, om det allerede er bestemt at man skal op i mundtlig historie i 3.g? Mvh. SPRB