Resultater: 18061 til 18080 af 436513
-
Funktionsforskrift
ForumindlægHvad er Funktionsforskriften for antallet af SMS`er og prisen -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg sidder og øver mig til skriftlig samfundsfag (A-niveau), og jeg er stødt på mange forskellige opgaveformularer her på nettet, jeg vil derrfor spørger om der er nogen der har nogle afleveringer i samfundsfag A, som de ville vedhæfte, så jeg kan få noget inspiration ift. hvordan ma... -
HJÆLP! AT!!
ForumindlægJeg skal redegøre for de unges brug af sociale medier. Men det er som om, at jeg får et blackout og går helt i stå bare ved at læse sætningen.. Er der nogle der kan hjælpe mig igang? -
Rettelse af sætninger!! HJÆLP
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at finde fejlen i nogle sætninger? Skal finde fejle, retten den og forklare fejlen, men kan ikke se fejle i disse sætninger: 1. It was terrible hot and everybody felt exhausted, so we went home. 2. We had a few glasses wine that evening, but nobody got really drunk.... -
Omregning
ForumindlægHej, Jeg skal omregne 1,85 mio. tons til kg., nogle der kan hjælpe? På forhånd tak! -
Sætning
ForumindlægHej jeg skal have omformuleret denne sætning Ovenstående er typiske eksempler på, hvordan man skal ikke skal opføre sig på offentlige steder. Før i tiden, gik det ud på, at man tænkte over det, man ville sige, før man dømte folk og tænkte de ting igennem, man ville gøre, før man gjorde dem. Men ... -
Celledeling
ForumindlægHej, jeg har i noget tid undret mig over, at når cellen har 23 antal kromosomer, hvorfor betegnes det så 4n DNA og 2n DNA = 46 når det kommer til mitose? -
Kvardratkomplettering af andengradspolynomium
ForumindlægHvordan vil en kvardratkomplettering se ud på følgende polynomium? : 2x^2-5x-3=0 Tak på forhånd -
Mangler kreativitet?
ForumindlægHej, jeg mangler desperat nogle ideer! Jeg skal til at starte på mit billedkunstprojekt, og jeg har overvejet nogle temaer/emner. Jeg vil gerne male et maleri. Jeg mangler dog desperat nogle ideer til, hvordan jeg kan udtrykke følgende temaer: - Kontraster (såsom abstrakt/ikke abstrakt) - Frih... -
re-eksamen?
ForumindlægUhh, jeg var oppe i fysik igår... tsk tsk, det var noget værre noget... overvejer at gå op igen næste år, hva vil det indebære? skal jeg op i fuld pensum osv???varm karmaLasse -
Resultatbudget
ForumindlægJeg skal lave et resultatbudet for et nytstartet firma....har lavet et etableringsbudget.....Har læst mig til at resultatbudgettet bl.a skal indeholde - vareforbrug, - andre eksterne omkostninger osv, for til sidst at ende med Årets resultat.... Hvordan kommer jeg så igang?? Finder jeg selv på no... -
Kombinatorik
ForumindlægEn vaffel med tre forskellelige kugler, og valget de tre kugler blandt fem slags is. Så får vi forskellelige slags is (uordnet uden tilbagelægning): Er det rigtigt ? -
Differens opgaver
ForumindlægEr der nogen som kan komme med nogle løsningsforslag til disse opgave? jeg har lidt besvær med at finde ud af om det jeg har lavet er rigtig.. Tak på forhånd -
Mundtlig eksamens spørgsmål til Fysik A?
ForumindlægHej med jer, Er der nogle herinde som måske ligger inde med nogle eksamens spørgsmål som de ca ser ud når man trækker dem til den mundtlige eksamen i Fysik A eller en der måske kunne skabe nogle autentiske nogle som jeg kan kigge lidt på. Jeg skal bruge nogle i mekanik (kinematik). På forhånd tak -
Et sødt menneske?
ForumindlægHi. =) Er der et sødt menneske herinde, der måske ville rette nogle få kemi opgaver? Den indeholder b. la. nogle strukturformler, pH, formelle- og aktuelle koncentration. =) Det er kemi på B-niveau og jeg er 2.g´er.. =) Jeg ved jeg ikke skal op i det skriftligt, så jeg gør ALT for at få et 12 tal... -
forståelse af bevis
ForumindlægJeg ville meget gerne have lidt hjælp til at kunne forstå dette bevis. Jeg er i tvivl i forhold til punkter (3.23)-(3.26). Jeg kan ikke helt forstå hvordan epsilon er valgt til præcis dette i (3.23) og hvordan de så kommer til punktet (3.24). Om jeg kunne få en forklaring på dette ? -
Bogstavs reduktion.- Brug for hjælp.
ForumindlægHej alle jer kloge hoveder der ude (: Jeg har denne her opgave (a+b)3. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver sådan en? Helst med mellemregninger så jeg til næste gang har et lille overblik af hvordan man laver lignende. Tak.. -
gå en eksamen om??
Forumindlæghejsahvordan foregår dette. (jeg går på Hf, hvis det betyder noget). jeg har fået af vide at man kun kan gå om, hvis man dumper!!. når man så går om, er det så det samme opgivede pensum?? -
Hvad er jeres endelig gennemsnit?
ForumindlægJeg er bare lidt nysgerrig for at høre hvordan folks endelige gennemsnit kommer til at se ud. Det er jo nu man sådan ca. kan regne det ud :)Personligt kommer mit til at ligge omkring de 7.5 og det er jo ikke alverdens.Men vil gerne høre jer andres :) -
"Gray matters" & "The Philosophical foundations of Heroism"
ForumindlægTil eksamen kan vi risikere at trække én af de to nævnte tekster: "Gray matters" & "The Philosophical foundations of Heroism" og efter mit synspunkt er de fuldstændigt uegnede til at eksameniere i, men det ændrer ikke på det faktum at vi skal. Førstnævnte er en populær-vidensk...
