Resultater: 18261 til 18280 af 436513
-
Bærbar til forberedelse?
ForumindlægHej.Er der nogen der ved om det er lovligt at ha bærbar med til forberedelse?Det er fordi jeg tænkte, det ville gå hurtigere at slå ord op på elektronisk ordbog end i hånden. -
Dansemåtte
ForumindlægHeY, ved ikke lige om det er st4edet at spørge.. men man kan jo altid prøve :-P kender i nogle butikker i danmark der sælger "dansemåtter"...(For de sælger dem ikke i merlin)Je har hørt at man godt kan spille "danse spil" (Dance Stage mm.) på sin pc via en adapter? Er der noge... -
håber der nogen der kan hjælpe mig
Forumindlæger der nogen der orienterer sig i korte træk om, hvad der skal til/hvilken uddannelse - retning man skal vælge for at blive ejendomsmægler?er nemlig lidt i tvivl? jeg har lige afsluttet sproglig gym. og har tænkt på et årig hhx til næste år (efter ferien). er der nogen der ved hvad det mest fornu... -
Gym.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lige blevet færdig med 1.g og mit årskaraktere og årsprøver ser ikkke særlige gode ud. Så jeg vil lige spørge om hvor meget der skal til for at man skal gå 1.g om. -
Sattelitkirkegårde
ForumindlægHar hørt noget med atder findes steder i rummet hvor man placerer udbrændte satteliter . Nogen steder hvor de "bliver" pga noget gravitation ville jeg gætte på. Men hvordan kan det rent fysisk lade sig st gøre og hvor er det henne? Over nordpolen, ækvator...???? -
hus friværdi
ForumindlægHvad er et hus friværdi og hvordan beregnes det? -
Hjælp til tyske sætninger!
ForumindlægHej Jeg sidder med en aflevering her i aften, og jeg har desværre ikke fået spurgt min lærer omkring disse sætninger: - Ich muss sagen, dass ich für die Menschen die von der Stasi ausgetrickst wurden mitfühle. Ordet mitfühle skal konstrueres på en anden måde, men hvordan? - Dieses Ministerium... -
Potensfunktion
ForumindlægLidt hjælp til denne behøves:Bestem f(x)=X^a så der gælder f(3x)=4*f(x) -
Differentiation
ForumindlægJeg har givet funktionen f(x)=1/N*abs(sin(N*x)/sin(x)).Er der nogen, der har et forslag til, hvordan man finder et analytisk udtryk for f'(x)? -
11 eller 13 i skriftlig mat
ForumindlægJeg har lige fået min årsprøve tilbage hvor jeg fik 11. Jeg spurgte min lærer hvad der skal til for at få 13, og hun sagde, at hun overhovedet ikke giver 13 i en 1. g årsprøve. Det virker da underligt, når karakterskalaen går op til 13, og kan en lærer bare sige, at 13-tallet ikke er en mulighed.... -
AT 2009 Rejser
ForumindlægHej alle Som de fleste nok ved omhandler dette års AT-projekt rejser. Jeg har fået af vide, at der er tale om fysiske rejser. Jeg er nu kommet på en idé som jeg brænder for, men er ikke sikker på, hvor vidt man kan kalde det en fysisk rejse. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med kunstig befrugt... -
Eksamen generelt - Hvordan forbereder i jer bedst? Mentalt såvel som bogligt....
ForumindlægHey.Har nu næsten overstået alle eksamener for i år. Men føler lidt at dette er år (eksamensmæssigt) er gået elendigt (ok ikke elendigt, men langt dårligere end jeg havde foventet) i forhold til både 1.g og især 9. (selvom man ikke kan sammenligne det, ved det godt!) Så tænkte bare, hvordan gør ... -
ligninger o:
Forumindlæghåber der er nogle der kan hjælpe mig -har aflevering for. a) x2 -6x +7 = 0. b) -3x2 - 2x+ 16 = 0 + en ligning jeg har vedhæftet i word. på forhånd tak. -
reducering
ForumindlægI min matematikaflevering har jeg fået denne opgave: reducer denne: y= x1/3 * √x + 3√x * 4x3 / (√x)2 -
YES MANNER!!!
ForumindlægHurra hurra!Så er jeg færdig!2x9 til eksamen!yes!og en 5'r i skriftlig tysk :\\..men men!!HURRA!-SOMMERFERIE-!!!!!1(meget langt ude, men.. jeg er meget glad for at være færdig :)?tillykke til jer andre som gerne vil ha' et lille tillykke med jeres afslutning ;) -
sinA/a = 1/c
Forumindlæghvor kommer reglen fra at sinA/a = 1/churtigt svar ville være nice :) -
Sorte bånd og huer??
ForumindlægHvilken uddannelse er det der har et sort bånd???Og hvad er det lige den helt sorte hue står for??Z -
Optagelseskrav - karakterer??
ForumindlægHej! I dag fik jeg huen på - dejligt!! Og jeg kommer ud med et fint gennemsnit og så tænkte jeg, om I ikke kender til en side med sådan et skema over adgangskravene (karakterkrav) på de forskellige videregående uddannelser??Jeg kan kun finde over hvilke niveauer man skal have forskellige fag :)De... -
sange
ForumindlægEr der nogle der kender studenter sangen for HHX som starter:vi har fået hue på og den er mørke blåden er blå og hivd for arbejde og flid....Ellers andre indfald! -
God sommerferie til alle
ForumindlægNu da eksaminerne er ovre, så plejer studi at gå lidt i dvale, til skolen starter op igen til august.Så god sommerferie til alle! Ses "næste" år
