Resultater: 18321 til 18340 af 436513
  • Dansk AT materiale metode

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der hurtig kan svare mig på om jeg kan bruge en engelsk film som materiale og bruge dansk fags metoden til at analysere og fortolke den?
  • differentialligning! HASTER!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal blive færdig i dag!!! Jeg har brug for hjælp til at løse opg. 15b i denne aflevering. Min løsning til 15a er vedhæftet sammen med opgavebeskrivelsen, og det skal bruges til 15b. Jeg tænker, at løsningen for M skal differentieres og så skal 60 indsættes på t's plads. Er dette...
  • uendlige rækker

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan man beviser at:for c1+c+c^2+c^3+c^4+.........=1/(c-1)evt. links der til sider der beviser det?
  • hhx 1-årig

    Forumindlæg
    jeg skal søge om SU da jeg skal gå på den 1 årige hh til næste år, men er det en videregående uddannelse eller en ungdomsuddannelse?
  • Haster! gennemlæsning dansk stil! eventyr!

    Forumindlæg
    Hej derude bag skærmen! Er lidt sent på den med en dansk aflvevering til i morgen. Synes netop denne her var meget svær at skrive, og genren eventyr er bare slet ikke mig.. Håber der er nogen derude der vil læse den igennem og komme med en kommentar.. evt også angående komma!
  • Halløøøj

    Forumindlæg
    Halløøøj igen..Jeg fik ikke helt sagt tak til dem der hjalp mig i fysik... Jeg scorede en 10'er til eksamen - lidt takket være jer...Ses næste år, da jeg tager den 1 årige HH..
  • tysk... PLease

    Forumindlæg
    Hejsa..!!Har lige et spørgsmål. Har valgt tysk næste år på højt niveau, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan eksamen foregår...Endvidere er det rigtigt, at man får en ukendt tekst som man skal oversætte inden i forberedelseslokalet-ligesom som på obligatorisk niveau...?Hvis ja, må m...
  • engelsk:::vigtigt

    Forumindlæg
    hejsa....!Er der nogen der evt ved, hvilke hjemmesider man kan finde engelske short stories på....???På forhånd tak
  • variable produktionsomkostninger

    Forumindlæg
    hej :) nogen der hurtigt kan fortælle mig hvordan man regner variable produktionsomkostninger ud? Mvh susanne
  • polynomiers division

    Forumindlæg
    hej jeg sidder og skal lave polynomiers division på en polynomiumsbrøk. (2x^3-2)/(x+2) nogen der kan hjælpe mig igang, Jeg kan godt trinene for en almindelig polynomium. Jeg kan bare ikke huske hvordan man gjorde med brøker?
  • Retvinkelt trekant

    Forumindlæg
    Har en lille hjernevrider for mig retvinkelt trekant a er kendt 6,24 vinkel ab 25 vinkel ac 90 kan man vha af ren matematik regne længden ud på b og c?
  • A-niveau i bio. som sproglig?

    Forumindlæg
    Er bare lidt nysgerrig over hvor mange sproglige der vælger biologi på A-niveau? Jeg er en af dem... men kender ikke så mange flere?
  • Bioteknologi!

    Forumindlæg
    Er der evt. mulighed for at oprette et forum til bioteknologi? :) Kunne være kanon fedt!
  • Kvotienter

    Forumindlæg
    Halløj!Jeg vil høre om, om der findes en side eller oversigt, hvor man kan se, hvilke uddannelser, der kræver hvad - og gerne med de højeste adgangskvoter/uddannelser øverst eks. Det skal afklare et lille væddemål og vi gider ikke ligefrem at sidde og kigge x antal uddannelse igennem for at finde...
  • god hjemmeside

    Forumindlæg
    http://skrivbrev.skolemedia.dk/teksttyper.asp?teksttypeID=3
  • ANDENGRADSPOLYNOMIER

    Forumindlæg
    Jeg har desperat brug for en opgave/fyldestgørende svar om andengradspolynomier. Dvs. noget skriftligt om beviset f(x) = ax^2 + bx + c = 0. skal bruge svaret senest i morgen.
  • HJÆLP! til start i 3.g

    Forumindlæg
    Hey ALLE sammen jeg er en gennemsnits elev og ku godt tænke mig at være mere end det! jeg skal op i 3.g og jeg går på matematisk linie og vil gerne høre om der er nogle der ved noget man kan forberede sig til de forskellige fag.... læse på forhånd! jeg skal ha engelsk og mat på højt niveau! håber...
  • Analyse af Ebbe skammelssøn

    Forumindlæg
    Nogle der kan en præcis personkarakterstik af hovedpersonerne?
  • teknikrapport

    Forumindlæg
    hej. jeg er gået hel blank og jeg skal bestemme det nødvendige ekstra arbejde som den eksisterende ventilator skal yde efter installation af røggas køleren.
  • Hjælp til maple

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg har en prøve i morgen i matematik hvor jeg skal bruge maple! Er rimelig lost indenfor maple proceduren, jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig online imorgen? Er villig til at betale, da det er en vigtig opgave for mig Kontakt mig for mere info