Resultater: 18921 til 18940 af 436513
-
LILLE TEKST PÅ 1/4SIDE!
Forumindlægnogen der gider at rette min lile franske tekst plz? det er til en fremlæggelse om sacré cour! på forhåmd tak ps håååber i vil hjælpe :) Le haut leu de l’église c’est la coupole dans Sacré Cœur. La vue au delà de Paris est remarquable ; en soixante-trois 63 mètre ... -
andengradspolynomium
ForumindlægHej, jeg har en andengradspolynomium, og p er bestemt ved: p(x)=3*(x+5)*(x+7) Jeg skal bestemme konstanterne a, b, c, når p skrives i formen: p(x)=ax^2+bx+c. Jeg har aldrig haft sådan en opgave før, så ved ikke hvor jeg skal starte? -
Cosinus/Sinus + integration
ForumindlægNår man integrerer sinus/cosinus, hvad bliver det så til? Sådan som jeg husker det er det: Sinus -> -Cosinus -> -Sinus -> Cosinus (læg mærke til minusserne) Er det rigtigt? (tror det er julen, der har forpurret hjernen!) -
hey
Forumindlæghey håber i kan hjælpe mig med dette her. det skal oversættes til engelsk:Sagen om dobbeltmordet på Nicole Brown og Ronald Goldman er blevet kaldt århundredets største retsag i USA. Mdediernes interesse i sagen er ikke så meget ofrene som den hovedanklagede. O.J Simpson USA's største fodbolds... -
hey
Forumindlæghey håber i kan hjælpe mig med at rette det her:En mi tiempo libre estoy junto con mis amigos y mi novio. Tengo gusto de bailar y de cantar. -
hey
ForumindlægHey håber i kan hjælpe med at rette det her:En mi tiempo libre estoy junto con mis amigos y mi novio. Tengo gusto de bailar y de cantar. -
7 linjer! :)
ForumindlægEr der lige en der hurtigt vil se mine 7 linjer igennem og rette mine fejl? :) Så vil jeg blive rigtig glad!!! Skriv lige til mig så sender jeg det. :D - Potter-faan -
Logaritmer
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med en logaritme:Der er oplyst at log3 = 0,4771Log3kvrod3Dvs. der er IKKE tale om Log3*kvrod3, Men kvadrat rod 3 oplyftede i tredje potens.Nogle som kan hjælpe?Mvh.Hrskitzo -
Reaktionskoefficient
ForumindlægHej,Et lille spørgsmål angående reaktionskoefficienter og hvordan der regnes med dem. Jeg skal i følgende reaktion bestemme massen af CO2, hvilken af de to er korrekt:Afstemt reaktion: 2C4H10 (g) + 13O2 (g) → 8CO2 (g) + 10H2O (g)m: 24,5 g m: 74,3gM: 58,12g/mol M: 44,01g/... -
regneforskrift
ForumindlægOpgaven lyder : Angiv en regneforskrift for den funktion f, der opfylder:a)f'(x)=sin2x og f(0,5pi)= 2b)f''(x)=6x+1 , f'(0)=1 og f(2)=3Nogen der kan forklarer mig hvad jeg skal gøre? evt. lave lidthilsen klavs -
dansk stil
ForumindlægHej skal skrive stil om den sidste balkjole af Herman Bang og ville høre om der var nogle der evt. kan give et godt råd til hvad den handler om og hvad man skal komme ind på i forbindelse med denne. -
Nutidens unge
ForumindlægHej, gider I ikke at hjælpe mig med nogle stikord om hvordan nutidens unge er idag ang. politik og socialt -
Rettelse
ForumindlægArbejdsprocesser udføres ofte mere effektivt, efterhånden som udøveren af arbejdet får større erfaring. I en model for arbejdsprocessers effektivitet gældr, at effektiviteten f(t), som funktion af tiden t(uger) udøveren har været beskæftiget med arbejdet er givet ved f(t) 1,00-0,60 *0,9^t , t>... -
Atavisme
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare hvad atavisme er udfra Joseph Schumpter's syns- punkt...? -
HJÆLP: GÅET I STÅ.
ForumindlægHej.Jeg sidder og er ved at skrive engelsk stil, men er gået helt i stå. Hvad skal jeg gøre? -
Bølgelængde, frekvens, svingninstid
ForumindlægFuck jeg har vidst ikke fulgt ordentlig med i fysik for tiden. Håber i kan hjælpe mig. Jeg har altså læst og kigget i bogen, men har alligevle svært ved det.Forklar hvad en transversal-bølge er og giv nogle eksemplerForklar hvad en longitudinal-bølge er og giv nogle eksemplerTidsrummet for een sv... -
Tysk oversættelse
ForumindlægKan nogle hjælp mig med at rette denne korte tysk oversættelse.Ungdomsmagasinet Scala beretter følgende:De gamle har ofte deres problemer. Bedstemor Krause fortællerf.eks. om sit liv: Hun lever i Østberlin i sin toværelses lejlighed,hendes mand er død, og hendes børn er flyttet for mange år siden... -
Hastighedsudtrykket for nedbrydningsprocessen
ForumindlægOpgave 6)Den naturlige nedbrydning af ozon er en 2. ordens reaktion med hastighedskonstanten:k = 5 * 10^-3 L*(mol*s)^-1:2O3(g) <-> 3O2(g)a) Opskriv hastighedsudtrykket for nedbrydningsprocessen??Er det ikke noget med V = v[A] / T??b) Beregn den tid, det vil tage for ozonkoncentrationen at f... -
engelsk stil...:(
Forumindlæghey...Jeg har en engelsk stil, som jeg virkelig håber på at nogen gider rette for mig.. jeg vil så gerne få et 10 tal.. bare en gang..Nogen der er interesseret i at hjælpe? please?Hvis der er nogen, så være sød og skriv jeres e-mail addresse her ved oplægget, så sender jeg den til jer..Håber der ... -
Oversættelse fra La hija del puma
ForumindlægHej med jer.Jeg har en oversættelse i spansk jeg er lidt usikker på, håber i kan hjælpe:-)Den danske tekst lyder således:Alle dyr har gode og dårlige egenskaber, og en nahual* kan være bade god og ond. Alle nahualer har forskellige egenskaber, der svarer til de dyr, de repræsenterer. Pumaen er mo...
