Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19421 til 19440 af 47039
-
Vietnamkrigen
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive om vietnamkrigen med fokus på medierne. Men kan ikke rigtig komme igang med mit første spørgsmål, håber der er nogle der kan hjælpe. Hvorfor er vietnamkrigen speciel i forhold til andre krige? På forhånd tak -
bæredygtig udvikling
Forumindlæghvd kunne vi gøre bedre, for at få en bæredygtig udvikling ? nogle forlag, håber i har for er virkelig løbet tør for ideer -
Spørgsmål angående eksamen
ForumindlægHej!Jeg sidder og læser til eksamen, og kom til at tænke på.. Står der på den tekst man trækker noget om hvor den kommer fra?Altså hvis det er en kristen tekst, er det så tydeligt fremført på den? -
Hjælp til japansk
ForumindlægNogen der kan sige mig hvad sætningen:"I'll get everything back!"hedder på japansk (ikke japansk tegnsprog)?Skal bruge det til samfundsfagsopgave, som behandler japansk kultur.sætningen kommer fra et sanskrit...på forhånd tak -
Matematik- undersøgelse af tangens
ForumindlægHej alle... Jeg har en problemopgave til på tirsdag. Jeg vil selv indrømme at jeg ikke er god til matematik, og jeg plejer altid at få hjælp af min mor, men hun er ude at rejse! :) Hvis nogle af jer kunne hjælpe mig med en eller flere opgaver ville det være rigtig skønt. Kh Alle opgaverne er i de... -
Endelig Student
ForumindlægSå blev jeg student kl. 12 idag....Føles mærkeligt...ellers andre der er blevet det? -
Demokrati
ForumindlægHvad er demokrati ?? -
Biologieksamen 24 timer økologi
ForumindlægHej alle biologieksperter! Jeg har i dag været oppe og trække biologispørgsmål og har nu 24 timer til at forberede mig i. Emnet lyder : Kornmarken som økosystem Jeg er lidt i tvivl og håber der er en/flere der muligvis kan hjælpe! Jeg skal inddrage forskellige kredsløbs indvirkning på høst udbytt... -
Er man mon for ung?
ForumindlægHej alle, jeg overvejer meget kraftigt at begynde på HA (fil.) - erhversøkonomi og filosofi på CBS til september (2009), men har også haft ideen om et sabbatår oppe og vende. Har overvejet om jeg i en alder af 18 år, er for ung til at begynde. Jeg er selvfølgelig klar over, at der som sådan ikke ... -
Hotspot hvad er det?
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig hvad hotspot er? Jeg har læst mange steder at Hawaii-øerne er opstået pga. et hotspot, jaja, men har stadig ikke forstået hvad hotspot er :D Håber der er nogle der kan hjælpe, da jeg snart skal til eksamen -
Lægeerklæring.
ForumindlægHej alle. Jeg har en eksamen imorgen . Jeg læser HA Almen på 1. år på CBS. Jeg er desværre syg, men er i tvivl om hvor svært det er at få en lægeerklæring. For hvis jeg ikke kan få en lægeerklæring så fremstår det jo bare som om at jeg ikke har været oppe til eksamen og kan derfor heller... -
Nogle fif til en eksamen? hjælp.
Forumindlægjeg skal til min første eksamen imorgen, har du nogle fif som er gode, eller noget man kan sige for at score højere karakter? håber i kan hjælpe mig lidt på vej. -
hjææælp..
Forumindlæghvordan er det man kan lære at udtale ordne på engelsk ordenligt? - kender i nogle progammer på nettet hvor man kan lære at udtale ordne ordentligt på engelsk? -
videotape by Don Delillo
ForumindlægNogen der har læst denne tekst? eventuelle noter eller analyse? jeg er ved at blive skør simpelthen. Mvh. -
en trekant opg
ForumindlægHej alle! Jeg skal lige have lidt hjælp med denne opgave: Beregn de ubekendte stykker i trekantet ABC, når A= 62 grader, a=15 og b= 7. Jeg ved ikke, hvordan man kommer igang med at løse den her opgave. Jeg har prøvet det. Hvis det var en retvinkel trekant ville det være lidt nemmere. Håber I k... -
Guds rolle i forbindelse med tsunamien
ForumindlægJeg har en opgave i religion, hvor jeg skal skrive om Guds rolle i forbindelse med tsunami-katastrofen. Jeg vil godt perspektivere katastrofen til et eller andet, men kan ikke finde en oplagt handling at perspektivere til. Jeg vil godt perspektivere til noget, der er sket i virkeligheden, Bibele... -
TYSK PRØVE IMORGEN 10. KLASSE! PLEASE HJÆLP! DET ER SERIØST!JEG BER' JER!
Forumindlæghej guys, jeg skal til tysk prøve imorgen & har nogle spørgsmål. Når jeg kommer ind til prøven hvordan siger jeg så: Jeg har trukket emnet på tysk? & jeg har som underemne valgt på tysk? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde ud af om det er ziehen som der står i ordbogen... Derud... -
solcreme
Forumindlæghejsa. Jeg tænkte på om der er nogen af jer der selv har lavet solcreme før? -
Læseprøve og staveprøve
ForumindlægHej . Forleden dag havde vi en årslæseprøve og årsstaveprøve. Når jeg siger års, er det fordi læreren skal beskæftige sig med dem. Han skal nemlig bruge dem til skolehjemsamtale. Og så skal han også bruge dem til at skrive i elevplanen... Jeg klarede prøveerne rigtig dårligt. Og jeg tænker bare p... -
Anatomi - termer og begreber
ForumindlægHej SP. Jeg sidder her med nogle begreber til det anatomikursus jeg er ved at tage online. Jeg er kommet fra til at inversion og pronation ser MEGET ens ud på en fod, ligesom eversion og supination. Men jeg er i tvivl om, om det faktisk er det samme, og hvilken term der er mest korrekt at bruge...
