Resultater: 14221 til 14240 af 436512
-
Abstract - Fermat
ForumindlægEr der nogen der lige her nu har tid og lyst til at rette et abstract?? -
konnotative eller denotative?
ForumindlægHej. Er ordene "åbne" og "lukke" konnotationer eller denotationer? arg.. :-) -
delkonklusion/diskusion
Forumindlæger kommet i tvivl om man skal have nogle/en delkonklusion med i opgaven har set på andres opgaver og kan se at der er nogen som har en med... og så med diskusion i en SRP, nogen som ved noget om det ved ikk helt hvordan jeg skal lave den og hvor den skal placeres i opgaven -
SRP-Hjælp berettermodellen til tekster
Forumindlægjeg skriver lige nu om ushs tale State of the Union fra 2002. undrede mig over om jeg egentlig skulle tage berettermodellen med, jeg ved at jeg sagtens ville være i stand til at sætte den ind me er det en god ide når det nu er en SRP? -
hjælp til en sso opgave
Forumindlægjeg skal analysere principper, holdninger og metoder i Akbar regeringstid fra 1556-1605 i mogulriget, men jeg er tvivl nu da min lære ikke svare tilbage om jeg har gjort rigtigt... Læs følgende som er et uddrag af det jeg har skrevet: Efter dette kom Akbar til magten og han fortsatte i Sher Shahs... -
SRP "Vandraketter"
ForumindlægEr der nogle som ligger inde med en opgave om vandraketter... Jeg skal bruge noget inspiration til at udlede en formel til hvor højt en raket flyver når man angiver vandmængden. -
Fortællertype?!
ForumindlægEn som har læst A Dry White Season og som kan fortælle mig hvilken fortællertype der hersker over historien? x_X -
Kemisk stof
ForumindlægN,N-dimethylanilin Det er et stof jeg skal tegne strukturen af men jeg er i tvivl om hvad N,N betyder, det har jeg godt nok aldrig set før. -
Hjælp til at rette kort beskrivelse!
ForumindlægHej :-) Jeg har fået feedback for noget af det første jeg skrev i min stil på engelsk. Det er ikke godt nok. Jeg har brug for nogen, som kan hjælpe med at rette gramatiske fejl på engelsk. Det er et lille afsnit, ikke særlig meget. Jeg kan sende det på privat besked. Jeg håber der e... -
Rettelse af opgave i statistik
ForumindlægEr der en sød og venlig sjæl der vil kigge min statistik aflevering igennem og se om jeg har reget korrekt? det betyder meget for mig at jeg får det lavet rigtig.. Evt også en der vil hjælpe med spørgsmål 3.2 kan ikke lige se hvordan jeg skal regne den ud.. Håber at få svar tilbage på for... -
Min opgave er blevet taget af en anden og er lagt ind?
ForumindlægEssay on ”Insignificant Gestures” by Jo Cannon, er lagt ind af mig, og Walleh. Det ligner at Walleh har taget min opgave for det er 99% den samme, og sandsynligheden for at vi har skrevet næsten det samme er jo minimal. Ved ikke hvordan han/hun har fået fat i min opgave, men vil ger... -
kort tysk rettelse :)
Forumindlæghej alle sammen, er der nogen der lige hurtig kan rette min tysk opgave? :) på forhånd tusinde tak!! :) her er den: Die Text handelt von einem Mann mit grauen Schläfen, die auf der Fensterbank in eine Konditorei sitzen. Der Mann ist elegant gekleidet und machte sonst den Eindruck einer Per... -
socialdemokratiet ideologi
Forumindlæghej, skal holde oplæg om socialdemokratiet, og jeg mangler at karakterisere deres ideologi. Den er selvfølgelig socialistisk, men der skulle gerne være tegn på liberalisme indimellem. Kender i nogle eksempler ? -
en ligning med 2 ubekendte
Forumindlæghej er der nogen som ved hvordan man løser denne ligning (x+1)2-(y+3)2=(x-y)(x+y) 3(x+1)-4y=2(x+3) På forhånd tak :) -
HJÆLP.....Ligning :((
ForumindlægJeg sidder og er i gang med sso-opgave og er gået helt i stå over denne ligning: 20^2 + (r-2)^2=r^2 jeg kan slet ikke se løsningen, er der måske nogen der kan hjælpe mig...... På forhånd mange tusind tak..... -
HJÆÆÆÆLP til integralregning!!!!
ForumindlægHeej, er der en sød sjæl, der kan hjælpe med at løse denne opgave. Det ville være en kæmpe hjælp. (Opgaven er vedhæftet som billede, da jeg ikke kunne skrive den ind her) Tak på forhånd!:) -
Tanzania råstoffer
ForumindlægKan ikke finde noget om tanzanias råstoffer, hjælp :S -
Definition: Ladning i strøm
ForumindlægHej SP. Jeg er begyndt på et nyt emne i fysik: Ellære. Jeg har været igennem de første begreber, som blandt andet strømstyrke med enheden ampere. Hvad jeg ikke forstår er ladningen (Q) som indgår i formlen for strømstyrke. Jeg kan se enheden for ladning er coulomb pr. sekund. Jeg har selv prøve... -
Ifttt
ForumindlægHej, er der nogle, som har styr på IFTTT og gerne vil hjælpe mig med noget inden for det? :) -
Jordens radius
ForumindlægEr der en som kan forklare mig hvordan jeg laver disse opgaver? Jeg er pænt meget på bar bund, men en forklaring ville være guld værd! Vinkel A er 7,2 grader. Buelængden mellem Syene og Alexandria er 800km. a. Hvordan kunne Eratosthenes ud fra de to måleresultater 7,2 grader og 800km slu...
