Matematik

Programmet svarer ikke - TI-Nspire cx CAS student software (4.0)

25. april 2015 af phie1234 (Slettet) - Niveau: B-niveau
Hej alle,

Jeg har siden februar oplevet, at ti Nspire softwaren har frosset sådan on and off, men nu siden i går er det blevet fuldstændig umuligt for mig at åbne både programmet eller filerne. Jeg har af- og henonstalleeret programmet flere gange på min MacBook Pro (10.10.3), men jeg bliver ved med at få fejlmeddelelsen "programmet svarer ikke"!
Jeg har også renset min computer op til flere gange, men det virker heller ikke. Jeg håber der er nogle fantastiske IT hoveder derude, som kunne have en ide til at løse det her bavl, da TI's support ikke viser sig specielt kompetente...
På forhånd mange tak for hjælpen :D

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. april 2015 af OnceUponATime

Jeg synes du skal ringe til dem igen.
Min klassekammerats virker heller ikke på hans Mac. Så det må have noget at gøre med computersystemet og at programmet ikke er blevet optimeret til det. Der er selvfølgelig andre med en Mac, hvis program virker som det skal. Men jeg hvad set det hos nogle Mac, det problem du nævner.
Synes at du skal ringe til dem og få det afklaret, om det skyldes at programmet ikke virker optimalt på Mac. De plejer at være meget søde, support.

Skriv et svar til: Programmet svarer ikke - TI-Nspire cx CAS student software (4.0)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.