Matematik

Ang. matematik

05. juni 2015 af inger91 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej. jeg vidste ikke lige, hvor jeg skule slå dette op henne herinde, men nu spørger jeg og håber I kan svare mig.

Jeg var til skriftlig matemtik A d. 22 maj 2015.
Der skete så det at jeg var så ufattelig træt fordi jeg ikke kunne sove om natten op til d. 22 og kunne ikke tænke eller noget inde til eksamen, så jeg var så dum at jeg lagde mig til at sove, da jeg bare lige ville tage en powernap på 30min, men det blev så til 1,5 time og jeg fik ikke rigtigt lavet så mange opgaver, så jeg tror jeg får en karakter på 00 eller hvis jeg er heldig 02.

Men nu er det sådan at jeg har søgt ind på universitetet, hvor det er et krav at have matematik på A niveau.

Jeg ville høre om nogle ved om jeg stadig kan komme ind, hvis jeg har fået 00 i skriftlig matematik?

Sidste år fik jeg 10 i skriftlig matematik B og 12 i mundtlig matematik B, så tror I, at de evt. tænker at det okay eller tror I at de vil vælge mig fra?

Håber på svar, da jeg virkelig ikke tænker på andet og ikke kan sove pga. dette kører rundt i mit hovede.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. juni 2015 af Toonwire

Jeg mener at faget skal, udover at være på et bestemt niveau, også skal være bestået (02).


Svar #2
05. juni 2015 af inger91 (Slettet)

Ja, det skal det også.

Men hvis jeg nu får 00 i skriftlig og fx 7 i mundtlig, hvad så? Kan jeg så stadig godkendes eller hvorledes?

Så ville jeg jo i gennemsnittet have en karakter på 3,5 jo.


Brugbart svar (0)

Svar #3
05. juni 2015 af Therk

#2
[...]

Så ville jeg jo i gennemsnittet have en karakter på 3,5 jo.

Så er du bestået. Om du består eller dumper afgøres af dit gennemsnit af dine karakterere i det pågældende fag. Alle karaktererne vægtes ens.


Brugbart svar (0)

Svar #4
05. juni 2015 af Isabella11

De kigger desuden heller ikke på dine karakterer fra matematik B, da de karakterer du har fået der ikke kommer til at stå på dit eksamensbevis da du har valgt at hæve det til A-niveau


Svar #5
06. juni 2015 af inger91 (Slettet)

Okay. Tak for svarene. :)


Skriv et svar til: Ang. matematik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.