Teknologi
Porters 5 Forces: Direkte konkurrence og Leverandørernes forhandlingsmagt
Er ved at lave en analyse af de udfordringer, som den danske møbelindustri står overfor. Til dette vil jeg bruge porters 5 forces, men jeg har brug for hjælp til de to ovenstående.
Min møbelindustri er Fritz Hansen.
Hvad kan jeg f.eks. skrive under leverandørernes forhandlingsmagt? Hvordan har leverandøren en stor forhandlingsmagt? Og kan jeg få nogle eksempler?
Hvad menes der med direkte konkurrence? Hvad er forskellen på direkte konkurrence og potentielle indtrængere?
Svar #1
19. september 2011 af MaibritG
Muligvis kan dette link hjælpe dig: http://www.betabox.dk/porters5forces.html.
Med venlig hilsen
Maibrit
Svar #3
20. september 2011 af admin (Slettet)
Men jeg forstår stadig ikke: Hvad menes der med potentielle indtrængere?
Skriv et svar til: Porters 5 Forces: Direkte konkurrence og Leverandørernes forhandlingsmagt
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.