Dansk

Analysemodel til "Levende Reklamer"

07. juni 2009 af Unknown22 (Slettet)

Hej!

Jeg sidder og mangler en analysemodel til "Levende reklamer". Jeg har ikke fået udleveret nogen konkret analysemodel af vores dansklærer. 

Jeg har også googlet lidt, dog uden held.

Nogen der kan hjælpe? Skal jeg bare bruge analysemodellerne jeg har til kortfilm, eller "døde" reklamer?


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. juni 2009 af Jeanette TP (Slettet)

Umiddelbart tror jeg det vil være en ide at kombinere analysemodellerne til kortfilm og reklamer. Dog skal du nok hovedsageligt bruge den fra "døde" reklamer, og så inddrage sådan noget som kameravinkler og klipning fra kortfilmsanalyse og fortælle om hvad betydning det har for den effekt det giver for modtageren.


Svar #2
07. juni 2009 af Unknown22 (Slettet)

Mange tak 


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. juni 2010 af Sigoejnerblod (Slettet)

 Hvad er en levende reklame, nu bliver jeg helt i tvivl? De her i siden, på denne her side, er det ikke levende reklamer eller hvad?


Brugbart svar (0)

Svar #4
01. juni 2010 af backus (Slettet)


Skriv et svar til: Analysemodel til "Levende Reklamer"

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.