Afsætning

SRP: Burberry - redegørelse for målgruppe og SWOT

15. december 2009 af Detric (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hejsa alle.

Jeg er, ligesom samtlige andre gymnasieelever, igang med at skrive studieretningsprojekt. Jeg skriver om modetøjsvirksomheden, Burberry, og skal redegøre for deres målgruppe(r). Jeg er dog i tvivl om, hvilke modeller eller begreber, som jeg med fordel kan benytte mig af til løsning af denne problemstilling. Har I evt. nogle gode forslag eller indput til denne redegørelse?

Jeg skal endvidere udarbejde en SWOT-analyse. Men jeg har især en smule svært ved at finde nogle svage sider. Hvis I har nogle gode idéer, må I meget gerne komme med dem - også til eventuelle muligheder og trusler.

Det ville være dejligt med lidt inspiration og gode råd, da jeg sidder en smule fast. :-)

God dag. 


Brugbart svar (7)

Svar #1
30. januar 2010 af david villa (Slettet)

de er mange konkurrenter.. mange tøj virksomheder LV, Gucci m.m.


Brugbart svar (3)

Svar #2
06. marts 2010 af Gestuz (Slettet)

Stærk side: Brandet - et unikt produkt.


Skriv et svar til: SRP: Burberry - redegørelse for målgruppe og SWOT

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.