Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17301 til 17320 af 106471
-
engliish. plzz help :(
ForumindlægSkriv en historie på ti linjer, hvoraf 5 er i datid og 5 i nutid. Vær opmærksom på at grundled og udsagnsled passer sammen. Sæt kryds under grundled og bolle under udsagnled. Jeg jeg ved ikke om det her nok til datid, og eller om der findes noget fejl i? hvis der fejl, kan i plezz ret det til... -
Tysk stil - rettelse af grammatik
ForumindlægJeg har lavet en tysk stil på ca. 300 ord, og det vil hjælpe meget, hvis der var en der vil rette den i gennem for stave- og grammatiske fejl. Jeg har selv siddet og rettet den efter med en grammatik bog, så der burde ikke være mange fejl. Jeg håber, at der er nogen der vil give en hjælpende hå... -
Retskriving paragraffer
ForumindlægGoddag. Jeg skal lave en opgave, hvor jeg skal rette fejl i en tekst på to linjer, men jeg skal også skrive hvorfor det er en fejl ifølge retskrivningsordbogen.. F.eks. står der: ”Han trode på Gud”, hvor der skulle troede i stedet for trode, men hvilken paragraf i retskrivningen overt... -
Tysk grammatik i stil
ForumindlægHej folkens! Jeg har brug for hjælp til at kigge min tyske stil igennem for fejl, som jeg ikke selv kan se. Emnet er: "Hier lebe ich". Ingen af mine forældre er gode til tysk, og det er svært at se sine egne fejl, så håber en eller flere kan hjælpe mig :) P.S. Afleveres i morgen senest ... -
Tysk Eksamen! HASTER HJÆLP!:)
ForumindlægHej jeg har en disposition som jeg lige har oversat fra dansk til engelsk på google oversæt, men da den sikkert er fuld af fejl da google oversæt ikke lige er verdens bedste oversætter, tænkte jeg på om der var nogen som måske var gode til tysk der gad at kigge den igennem for fejl.. Det ville væ... -
Tysk rettelse
ForumindlægHej alle lektiehjælpere Jeg sidder med en tysk stil (halv side), som jeg er blevet færdig med. Jeg er ikke god til at rette tysk, da jeg ikke rigtig kan se nogle fejl. Det vil være dejligt, hvis der er en af, der vil kigge på den og se, om der evt. er nogle fejl. Håber der er en rar sjæl. På... -
Oversættelse af tysk stil
ForumindlægHej alle. Jeg har en lille oversættelse for i tysk, som skal afleveres her til aften. Jeg tænkte på om i kunne hjælpe mig med de grammatiske, og kunne spotte nogle eventuelle fejl. Også sætningskonstruk, ordstilling og alle fejl, som i spotter. Det ville være en stor hjælp. Den skal oversættes f... -
Lille tysk opgave
ForumindlægHej alle lektiehjælpere Jeg sidder med en lille tekst på dansk, som jeg har oversat til tysk. Oversættelsen er meget kort. Jeg ville bare spørge om, der var en venlig sjæl, der vil kigge den i gennem for evt. fejl, da jeg synes, at det er svært at finde sine egne fejl. Jeg vil blive meget glad, ... -
Er der en engelsk lærer der vil hjælpe?
ForumindlægHej Jeg har afleveret en engelsk aflevering og vil høre hvad der skulle til for den fik 10 i stedet for 7. Jeg lavede desværre mange grammatiske fejl i delprøve 2. Jeg tænker en del over dette og kan ikke få svar ved min egen lærer. Er der en der vil kigge på den og sige om alene korrektur af d... -
Fejltyper
ForumindlægHej SP. Jeg er en 3.gs elev, som ofte har 3-4 fejltyper, når min lærer retter mine opgaver, dog har jeg svært ved selv at finde ud af hvilke fejl jeg laver, og i så fald, hvorfor det er en fejl. Nu har jeg lavet en opgave, hvor jeg har rettet den igennem, men ville hører, om der er en, som evt.... -
Grammatik
ForumindlægHej Jeg er en 3.gs elev, som ofte har 3-4 fejltyper, når min lærer retter mine opgaver, dog har jeg svært ved selv at finde ud af hvilke fejl jeg laver, og i så fald, hvorfor det er en fejl. Nu har jeg lavet en opgave, hvor jeg har rettet den igennem, men ville hører, om der er en, som evt. kan ... -
Negativ aktie
ForumindlægJeg er ved at budgetere (10år + terminal) på en virksomhed for at finde frem til værdi udmøntet i aktien. Bruger RIDO og FCF og jeg kan ikke se fejlen - min aktie kurs er med "-" ! Hvor kan fejlen? Har en kæmpe excel ark til det, men måske er svaret nemt uden. Jeg kan bare ikke se det. -
Hjælp tekster pensum
ForumindlægEr der nogle der har korte notater til hver af filmene eller teksterne, ligegyldigt om det på engelsk eller dansk. ENGELSK Tekster jeg skal kunne udenad: HIGH SCHOOL SHOOTINGS ”US politics and gun control” IRELAND ”The sniper” ”Northern Ireland today” MUSIC ”Two Great heroes” ”The ... -
optagelse på medicin
ForumindlægHej med jerEfter at havde læst debat https://www.studieportalen.dk/forum/viewtopic.php?t=230888, faldt det mig ind at der var et par stk der også vil søe ind på medicin..Det ville jeg også selv, men jeg har nok ikke gennemsnittet, derudover skla jge tage nogle sygeeksaminer i aug/sep efter ferien... -
Hjælp til rettelse af engelske sætninger
ForumindlægJeg skal rette disse sætninger med en foklaring om hvorfor de er forkerte. Men jeg kan ikke finde ud af disse: I feel like I’ve tried it before and that it didn’t went well The rollercoaster is unbelievable tall but my mind is screaming of fear. The further I go up I get mor... -
Engelsk stil
ForumindlægHejsa alle sammenEr der nogle som lige vil give responce på mit essay?This Is My Living Room(Tom Mcafee)Violence has become a new problem in the world today – especially in America, where nearly 1100 people die a year caused by violence - mostly involving guns. In the USA almost every citizen own... -
Nogen der vil rette!!!
ForumindlægHej har skrevet et essay på en ca 700 ord og håber at der er en herinde der har tid til at rette lidt på det.. kan godt være at noget af det er hurtigt skrevet men håber at der er en der vil afse lidt tid til at rette teksten...på forhånd tak..-------------------------------------------Irregulari... -
passer ikke rigtig ind
ForumindlægMy group consisted of week elderly people, and a couple of strong men, and kids, whos/thoose parents died. He stopped talking in 10 second... just for taking a dead breath. -
Tangents ligning
ForumindlægHar brug for hjælp til denne opgave: f(x)=(x+2)/(x-3) f'(x0)=-5/(x0-3)2 Tangentens t ligning i punktet (0,-2/3): y=-(5/9)x-(2/3) Grafen for f har en anden tangent med samme hældningkoefficient som t, bestem ligningen for denne anden tangent. -
Hjælp
ForumindlægHej, vil i gerne hjælpe mig med en matematikopgave? Opgave 1: Sabelkassens udvendige mål, når den er samlet, er: 63 cm x 73 cm x 75 cm. Træpladen er mm tyk. Beregn kassens indvendige rumfang. Opgave 2: Et menneske har en massefylde på ca. 1,06 kg/dm3. Anders vejer 50 kg. Hvor stor en del af sabel...
