Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2021 til 2040 af 65692
-
Dumpet eksamen
ForumindlægHej Studienet, Jeg lider af skizofreni, angst og depression. Dette gør naturligvis at jeg får medicin. Denne medicin har desværre også en ret irriterende bivirkning, som gør at jeg fysisk set ikke kan holde mig vågen (Jeg har prøvet energidrik, koffein piller, naturligt ginseng og koffein ekstra... -
Alternativer til STX?
ForumindlægJeg går i 1.g på stx lige nu, og jeg mistrives meget i min klasse, og generelt på min årgang, som er præget af skoletræthed og useriøsitet. Jeg er selv glad for det faglige, men min lyst til at gå i skole er simpelthen forsvundet fuldstændigt. Jeg er ikke faldet særligt godt i hak med nogen, og m... -
Passer STX til mig?
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ... -
Matematik 1
ForumindlægJeg skal op til matematik 1 eksamen om 2 uger. Jeg sidder med nogle studenterkammerater og overvejer om der findes en masse løsninger på en masse opgaver. Er der nogen, som ved noget om det? Vi kunne nemlig rigtig godt tænke os at regne en masse typeopgaver igennem, så vi var nogenlunde forberedt... -
særkarakter matematik
ForumindlægHejJeg har på mit studenterbevis (kladden, der blev givet i forbindelse med de skriftlige karakterer) stående "særkarakter i matematik" nederst på siden. Jeg har haft A+, så jeg går ud fra, det har noget at gøre med det. Men hvorfor står der kun de skriftlige karakterer?MvhJonathan -
Matematik A dumpet?
ForumindlægJeg skal op i morgen i matematik A som er mundtligt. Hvad sker der hvis jeg nu dumper mundlig eksamen? Jeg har fået tildels gode årskarakterer som er 7/10, men man ved jo aldrig hvis man går i panik eller noget uheldigt som sker. Men hvad betyder det egnetlig hvis jeg nu dumper mat A mundtlig ek... -
Matematik på økonomistudiet
ForumindlægHej kære medstuderende. Så som så mange andre gymnasieelever sidder jeg og funderer over hvad jeg skal efter sommerferien. Jeg er klart indstillet på at skulle gå direkte videre til uni. Men er i tivil om hvilke uddannelse. Det forholder sig nemlig sådan, at jeg er temmelig ringe til m... -
Problemløsning/matematik
ForumindlægHalløj! Jeg vil bare høre om mine svar er korrekte? Jeg har dog brug for hjælp til opgave C!:) Opgaven lyder: Tabellen viser udviklingen i de årlige udgifter til lobbyarbejde i den amerikanske kongres i perioden 1999-2009. År (1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 ) Udgift... -
Billedkunstprojekt på stx
ForumindlægHej. Jeg står midt i at skulle lave mit afsluttende projekt i billedkunst på stx. Til dette skal jeg tegne et stort verdenskort i pop art stil på et A2 ark. Nu har jeg bare det problem, at jeg er meget dårlig til at tegne, og derfor tænkte jeg på, om nogen af jer havde en god idé til, hvordan jeg... -
Eksamen - htx
ForumindlægNu har jeg fulgt med i hvad dem fra det almene gymnasie ville /ikke ville op i til deres eksamner. Så var det jo jeg tænkte at oprette en tråd specielt for htx-elever. Går ud fra at i andre også får jeres eksamner offentliggjort onsdag!?Hvad håber i så på at komme op i / ikke komme op i? :) - Og ... -
Matematik hjælp søges
ForumindlægJeg søger hjælp til matematik på 2. semester på økonomi studiet. Det gælder følgende emner: - Lineær Algebra, herunder: linier, hyperplaner og underrum matricer lineære ligningssystemer og echelonmatricer operationsmatricer determinanter og udregning af determinanter lineær afbildning lineære af... -
Hjemmeopgave i finansiering 2010 eller 2011 CBS
ForumindlægHej Er der nogle af jer, som har en vejlende løsning til hjemmeopgave del 2 2010 eller 2011 i finansiering på CBS. Jeg sidder med et eksamenssæt, og mangler lidt inspiration til en opgave. Det ville være en stor hjælp På forhånd tak -
Dumpet matematik
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har netop fået min skriftlige karakter for eksamen i matematik og jeg er dumpet. Jeg har selvfølgelig gemt pdf'en og håber derfor på, måske at kunne få lidt at vide om hvor tæt jeg var på et 02. Hvis der er en venlig sjæl herinde som har tid/lyst til at kigge den ige... -
matematik mundtlig
ForumindlægHej. Jeg skal her i næste uge op i matematik mundtlig i 10 klasse. Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg kan forberede mig. Og kan I evt. komme med nogle gode råd til selve eksamen. Det er første gang, så jeg har ingen anelse om hvordan det kommer til forgå helt præcist.. :) -
matematik i musik?
ForumindlægJeg skal skrive speciale om matematiske sammenhænge i musik? Er der nogen der kan anbefale noget godt littratur eller hjemmesider? -
Et par dage inden skr. eksamen mat A niveau
ForumindlægHej, På fredag skal jeg til skriftlig eksamen i matematik A niveau på STX. Nogle råd til hvad man lige kan gøre her i de kommende dage, så man er 100% klar til eksamen og til at score 12-tallet? PS: jeg har regnet 17 eksamenssæt og samtlige vejledende opgaver fra EMU tak :) -
HHX til STX
ForumindlægJa, som overskriftet siger snakkede mig og nogle venner igår om at skifte fra hhx til stx. Situationen er sådan at en ven som har startet på hhx sommerferie 08, har tænkt sig at skifte til stx nu. Som sagt er næsten hele grundforløbet slut, og der mangler blot 1½ måned cirka af det. Vi ... -
Matematik, matrix
ForumindlægJeg sidder og bakser med lidt matematik. Vi har fået udleveret et stykke papir med alt hvad vi skal op i til skriftlig matematik. Men der var et emne jeg gik glip af, og nu er jeg lidt på herrens mark, eftersom at min lærer ikke vil hjælpe mig. problemet er matrix-matematik (vha. TI 89 lommeregne... -
Eksamen! vigtig
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der ved om man må have downloadede opgaver/noter fra fx. studieportalen med til skriftlig eksamen, og bruge dem - selvom det ikke er eget navn der står derpå? -
Matematik hjælp!! 9klasse
ForumindlægHej! Jeg har matematik prøve imorgen (det er termins prøve), og jeg er vildt nervøs. 1) Jeg er megaaa dårlig til matematik, jeg forstår ikke problemregning jeg forstår ikke opgaverne. Og færdigheds regning, forkommer mig også som en vansklighed! Så hvis i ville give mig nogle råd, jeg...
