Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2161 til 2180 af 57177
-
HVORDAN FORBEREDER MAN SIG BEDST TIL DANSK MUNDTLIG EKSAMEN (KENDTE TEKSTER)
ForumindlægHej Jeg skal op i Dansk mundtlig årsprøve på mandag! Jeg har brug for tips og tricks til hvordan jeg mest effektiv forbereder mig. Jeg kan kun trække kendte tekster! -
STX Historie eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står i den situation, at jeg snart skal op til historie eksamen, og da det er et af de fag med dobbeltvægt, ønsker man selvfølgelig en karakter i den gode ende af skalaen. Jeg ville lige høre om der evt. var nogen, som havde lyst til at dele erfaringer fra sådan en eksamen. Hvo... -
Fysik/kemi /baser/syrer noter
ForumindlægHey folkens.Nogle der har noter til ioner/syrer/baser, med natriuemchlorid og alle de andre syrer, er røget af på den i skolen. derfor kunne det være rigtig godt med nogle NOTER!Det ville være en stor hjælp!Mvh.Thomas P -
LEDER EFTER HURTIGT SVAR OMKRING DANSK SKRIFTLIG PRØVE - 1. HF
ForumindlægKalder efter ASAP svar angående dansk skriftlig PRØVE. Går i 1. HF og har dansk skritflig prøve i morgen, det vil sige at det er en prøve til eksamen (ikke den endelige eksamen). Mit spørgsmål er: Vil der være konsekvenser hvis ikke jeg møder op? -
Kommer jeg på Gym? (STX)
ForumindlægHej alle, jeg er lidt bekymret om jeg kommer på gym med min karekter! Min standpunkts karekter ligger i gennemsnit på 6,5. Er den god nok, eller..? Jeg fik bl.a. 02 i historie (streng lærer :D ) Min klasselærer sagde at min karekter skal rettes lidt, men hun synes at jeg er helt klart uddan... -
Delprøve 1 STX - Engelsk A
ForumindlægHvad synes i, der var svært? Jeg blev helt overrasket over hvor nem oversættelsen var? Den eneste som jeg kiggede længe på var den sætning med Buckingham Palace (hvad rettede i i den sætning?) -
Stx matematik B december 2009
ForumindlægHej mennesker (: Jeg skal til terminsprøve imorgen og mangler en besvarelse til eksamenssætten fra år 2009 på B niveau? Nogle som har det liggende og kan hjælpe mig? Kram -
Stx matematik A august 2010
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med denne aflevering/eksamen? -
Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Stx A-niveau opgave 2.005 - hjælp.
ForumindlægJeg er kørt helt fuldstændig fast i denne opgave. Opgaven lyder: "I NATO's varslingskæde indgår AWACS-fly, der er flyvende radarstationer. De flyvende radarstationer har den fordel i forhold til radarstationer på jorden, at de kan iagttage flyvemaskiner, som ellers ville være skjult på... -
Hjælpelærer i stx mat B
ForumindlægHej Jeg søger en hjælpelærer til matematik på B-niveau på STX. Jeg vil gerne have hjælp til at kunne forstå en masse forskellig matematik og også gerne hjælp til matematik programmet Math-cad. Jeg bor på Vestfyn, og prisen for undervisning kan vi snakke om :) Vh. Eva Jensen Ps. Hvis der er no... -
Biotek - studieretningen STX
ForumindlægHej Jeg overvejer studieretningen biotek på Herning Gymnasium. Er der nogle der har haft denne? Hvis ja - Hvad lærer man om? Er den sværere end andre, og hvad kan I foreslå som valgfag til denne for at få bedste forståelse? På forhånd tak for hjælp. Ps. Jeg har hørt at ens gennemsnit ryger ned... -
System og orden i noter, afleveringer osv.
ForumindlægJeg skal nu starte i 2.g og føler stadig ikke at jeg har et odentligt system hvad gælder noter, afleveringer, udleverede papirer osv. Jeg skriver alle mine noter på computeren, men alt andet er et stort kaos... Har i nogle gode råd til hvordan det kan systematiseres og gøre det meget mere oversku... -
hjælp til materiale, samfundsfag B & dansk A eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg sidder og er ved at bryde sammen af stress over at skulle aflevere synopsis for mit eksamensprojekt på HF på mandag - dette fordi, jeg kun har en problemformulering, men ikke noget materiale at analysere, da man selv skal finde det, og jeg ikke har kunne finde noget. Mit emne er nyhedsme... -
Søges: Noter til bogen "De fire menneskesyn" i filosofi
ForumindlægHeyJeg skal til eksamen i filosofi på fredag og kunne godt bruge nogen supplerende noter til bogen "De fire menneskesyn", så hvis du ligger inde med nogen ville jeg blive meget glad. -
STX Terminsprøve Mat A?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til terminsprøve på STX i matematik på A-niveau om et par måneder. Er det rigtigt forstået at de opgaver man kommer op i, er opgaver fra tidligere STX eksamenssæt på A-niveau? Jeg har på det seneste forberedt mig, ved at lave eksamenssæt på mat A fra 2011, da jeg... -
1. Verdenskrig - Noter - Problemstillinger - Underemner
ForumindlægHej Sp. Da jeg muligvis skal op i historie til sommer, og har trukket 1. verdenskrig, søger jeg en del hjælp. Vores lærer har ikke sat os ordentligt ind i det. Hvis nogen har nogle gode noter, stikord, problemstillinger, underemner osv. Må i meget gerne sende dem, det ville være en stor hjælp! -
Samfundsfags noter til "Liv i Danmark"
ForumindlægHej, Er der nogen derude der ligger inde med samfundsfagsnoter til bogen "Liv i Danmark"? Skal til eksamen her om lidt, så det ville være til stor hjælp :) Tak på forhånd! -
Mat: Skr. eks STX-A
ForumindlægKortfattede resultater for dagens eksamen i STX-A. Det er meget hurtigt gennemregnet, så der tages forbehold for regnefejl, trykfejl og søvnige perioder... Opg. 1 t=7 Opg. 2 5/8 og 5/(2m+3n) Opg. 3 f'(x)=3x^2-6x. Voksende i ]-oo;0] og [2;oo[. Aftagende i [0;2]. Opg. 4 ln(2) Opg. 5 x=50... -
kemi skriftlig Stx 3. Juni 2015
ForumindlægHej, Hvad synes I om sættet fra idag kemi A på stx?:)
