Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 3681 til 3700 af 14099
-
plizz; er der en, der vil...
ForumindlægHej... er der en som gider og kan kigge gennem min biologi aflevering.....?? det er sidste biologi aflevering, da jeg slutte gym til sommer,,, MVH Bayan -
Er det en hypotese?
Forumindlæg60-70 % af alle europære vil være overægtige i 2030? Jeg skriver i biologi og billedkunst, men jeg ved ikke hvilken metode jeg har brugt biologi? -
Nogle kloge , der ville hjælpe mig?
ForumindlægHej det er en opgave i biologi , er der nogle der er gode til biologi? Virkelig brug for hjælp , da det er en opgave jeg må have med til eksamen... -
EKSAMEN HJÆÆLP!
ForumindlægHej :) Jeg skal til eksamen imorgen i biologi mundtligt, som jeg har på A-niveau. Hvordan skal man opbygge sin fremlæggelse når man har 24 forberedelse? og hvordan analysere man en artikel i biologi? -
Hvad skal jeg gøre. Tænker og tænker!
ForumindlægHej folkens I september måned lavede min klasse og jeg selvfølgelig to prøver. En staveprøve og læseprøve i dansk. Begge mine prøver gik rigtig dårligt. og når jeg siger dårligt betyder det meget dårligt. Jeg har tænkt over prøverne lige siden, og går stadig og tænker på dem. Vi har skolehjemsamt... -
Gæt på hovedemne i 3g's AT-eksamen?
ForumindlægI morgen bliver det offentliggjort hvad årets eksamensemne i almen studieforberedelse er, og der er jo i milliard ting at gætte på. En fra min klasse "har hørt en fugl synge" om at hovedemnet i år bliver "Drivhuseffekten". Hvis det er sandt, er jeg pænt meget på røven, for det... -
Selviscenesættelse - AT
ForumindlægHej, (Dette blev en lang besked, jeg håber nogen vil læse den, for jeg har desperat brug for hjælp :)) Jeg har valgt at fokusere på selviscenesættelse i min AT opgave med fagene psykologi (C) og samfundsfag (A), og jeg håber på at kunne hente noget hjælp her på studieportalen fra nogen som har ... -
Hvordan påvirker det kroppen?
Forumindlægpå hvilken måde er indtagelsen af Kanel(kumarin) et problem for kroppen? Jeg ville være dybt takennemlig, hvis der var en biologi/biotek lærer som kunne svare på dette. På forhånd tak! -
Eksamenssæt stx 2009, A-niveau
ForumindlægHej Så er skriftlig biologi også overstået! :) Inden jeg kommer med min egen mening om sættet, vil jeg lige høre hvad jeres mening er?! -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el... -
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Et analyse billede, hvordan=?
ForumindlægHej med jer! Jeg skal imorgen ha' et billede klar som skal analyseres, men har helt glemt hvordan?? hvad skal jeg fortælle om billedet? Venter på jeres svar!På forhånd mange tak! -
3.g opgave om Pesten i 1300-tallet
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om Pesten i 1300-tallet i Europa.. Jeg har tænkt mig at skrive om måde hvordan det kunne lade sig gøre at hele Europa blev ramt og hvordan det efterfølgende samfund i Europa så ud, måde med hensyn til Kirken og til borgerne..Så jeg vil bare lige høre om der var nogle s... -
hjælp til billedanalyse!
ForumindlægHej Jeg skal analyser et billede fra en børnebog. Billedet hedder "Don’t Trust a Fox Near a Hedge or a Jew who Makes a Pledge” Håber nogen kan hjæle med at fortælle hvad billeder forestiller og hvad jeg udlede af det. / mads -
Analyse og fortolkning af film - srp
ForumindlægHej alle Jeg sidder og skal analysere og fortolke filmen "Der Untergang" i min srp Er der nogen der ved hvordan man skal analysere en film i srp?? da man jo nok ikke skal fortælle om lyset, perspektiv osv. på forhånd tak -
Skr. eksamen i matematik
ForumindlægEr der nogen, der skal til skriftlig eksamen i matematik torsdag d. 12/5? For så vil jeg spørge hvordan i øver jer? Har i nogle gode råd..? -
fra 2.g til hf?
ForumindlægHej jeg går i 2.g og overvejer at skifte til hf. Er det muligt for mig? -
Mellemkrigstiden
ForumindlægHej Jeg har trykket emnet Mellemkrigstiden , men jeg ved faktisk ikke hvad skal jeg skrive sprøgsmålet er : beskrivelse af mellemkrigstiden som en litterær tid .? hjælp please tak -
Induktiv og deduktiv metode?
ForumindlægHej folkens Så vidt jeg har forstået handler AT om hvilke metoder du bruger til at finde dine svar. Min lærer har flere gange nævnt induktiv og deduktiv metode, som noget der spillede en stor rolle i AT, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er? Ikke nok med det, er jeg også ret meg... -
mundtlig eksamen
Forumindlægkære venner jeg skal snart op til dansk mundtlig og er skide nervøs.....jeg har næsten styre på ismerne men alligevel er jeg usikker fordi når jeg læser en tekst fra fx det moderne gennembrud, så kan jeg altså ikke se hvad det er der gør at det er fra den periode...jeg har også svært ved at forst...
