Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 421 til 440 af 181597
-
skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej er der nogen der vil se min skriftlig engelsk eksamen på A niveau igennem? 1) The IRA was created in 1919 as a successor to the Irish Volunteers, a militant nationalist organization founded in 1913. The purpose of the group was to remove British military forces from Northern Ireland and t... -
Bedømmelse af skriftligt dansk eksamen
ForumindlægHej derude Jeg var i dag til skriftlig dansk eksamen, og jeg har selv en rimleig god mave fornemmelse, jeg er SÅ spændt på, at få en karakter, men samtidig nervøs. Jeg er ordblind og der vil derfor hænde nogle uundgåelige fejl. Er der et par kloge hoveder, der vil læse den igennem og gi... -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle Er der nogen der har fået de skriftlige karakterer endnu?Venter stadig spændt på mineHvordan er det gået jer? -
gamle skriftlig mat opgaver?
ForumindlægDa jeg snart skal til skriftlig mat eksamen kunne jeg meget godt tænke mig at se nogle tidligere eksamens opgaver, er er regnet, for stx/hf A-niveau, men B-niveau er også okay. I hvert bare nogle opgaver, der ligner det jeg kan støde ind i for stx mat skriftlig A-niveau. Har prøvet at søge, men j... -
Skriftlig matematik spørgsmål
ForumindlægJeg skal op imorgen i skriftlig matematik B. Jeg er lidt i tvivl om nogen småting, jeg håber nogen kan nå at gøre mig klogere på: 1. Under del 1 (uden hjælpemidler), hvis jeg har en opgave, hvor jeg skal finde den afledte funktion, er det så "nok" bare at skrive fx f'(x)=3. Altså s... -
dansk skriftlig eksamen 2010?
ForumindlægHej alle, er der nogen af jer der har lavet en af de følgende stilemner før? 1) De gales hjem 2) Det gode liv og det sunde liv 3) Ironi i det offentlige rum 4) Den jødiske hustru mvh Peter -
Eksamen
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlig matematik. Er der nogen der har et eksempel (evt et opgavesæt) ? -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
Hjælp til Engelsk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jer 3.g'ere der snart skal til eksamen. Jeg skal til eksamen i skriftlig Engelsk på mandag og ville gerne høre om nogen af jer har været til engelsk eksamen og derfor ved hvilke opgaver man kan blive udsat for? :) Kunne virkelig godt bruge noget hjælp - jeg vil selvfølgelig ikk... -
matematik A eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej søde folk Jeg skal til matematik A eksamen i morgen på STX. Jeg er igang med at øve mig igennem en masse formler, men hvor meget skal man kunne til eksamensdelen uden hjælpemidler? Med venlig hilsen nervøse elev -
karaktersampling af matematik A
ForumindlægHej allesammen håber i kan besvare mit spørgsmål ang. bestået fag. Jeg dumpede desværre matematik A på HHX, men jeg bestod alligevel med 02 til skriftlig eksamen. Jeg har netop gået på VUC for at læse matematik B-A, hvor jeg har bestået mundtlig med 02. Skriftlig eksamen er på mandag, men kan... -
Skriftlig dansk eksamen 25/05-11
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg var oppe til dansk skriftlig i dag, og jeg synes selv det gik ret godt. Siden jeg kom hjem har jeg fået et par stykker til at læse den og har af dem fået en masse kritik. De siger, at jeg ikke har fulgt problemformuleringen særlig godt. Jeg smider derfor min opgave ind her... -
Eksamen i matematik
ForumindlægDer afholdes i dag den 11. december kl. 9:00 - 14:00 skriftlig eksamen i matematik. Eksaminander ønskes lykke til. Efter kl. 14:00 kan der stilles spørgsmål vedr. opgaverne. -
matematik fra B til A - bestå (snit?)
ForumindlægHey! Det er sådan at jeg har fået et -3 til skriftlig matematik eksamen på b-niveau. årskarakterer: 4 i skriftlig 7 i mundtlig altså har jeg jo bestået mat b. men HVIS jeg nu beslutter mig for at hæve b niveauet op til a-niveau, hvilke karakterer gælder så? får jeg kun én karakter til eksame... -
Skriftlig prøve - tips
ForumindlægHej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak! -
Skriftlig eksamen i morgen, hjælp!
ForumindlægJeg har to opgaver.Den første lyder:En cirkel har ligningen x^2-6x+y^2-16=0Bestem cirklens radius og koordinatsættet til dens centrum. (Det har jeg fået til c: (3,0) og r: 5). Herefter ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Bestem koordinatsættet til hvert af cirklens skæringspunkter med koordinatsyste... -
Skriftelig Mat a reeksamen - Brænder
ForumindlægJeg står og skal til skriftlig Mat A - reeksamen. Fik 10 i den mundtlige så er lidt fucked op. 1. Hvor kan man finde eksamens sæt fra de tidligere år - OG mere vigtigt, hvor kan man finde løsninger herpå? 2. Er der et sted man kan hente gode noter, eksempler og andet man kan bruge?3. Er der nogl... -
skriftlig eksamen - robert fischer
Forumindlæghej .. jeg har ligesom mange andre været til tysk eksamen i dag (A niveau fortsættersprog) .. er der nogen der vil give en vurdering (karakter) ?? tak :) -
Erh.Øko. skriftlig eksamen idag..
ForumindlægHejsa..Vil lige høre om hvordan jeres eksamen er gået? Havde selv big time problemer med Wilson formlen i del 2.. Hvordan har i løst del 2? Vil gerne vide det da jeg er i tvivl om jeg har lavet det forkert.. -
Skriftlig matematik - bedømmelse og point
ForumindlægJeg skal op i skriftlig eksamen på B-niveau, og jeg er i tvivl om, hvordan censor bedømmer opgaverne. Ifølge det dokument, som jeg har vedhæftet, så er der 20 opgaver, der hver giver 10 point - dvs. at man kan maksimalt få 200 point. Der står dog også, at man f.eks. kun kan få 8 point for en op...
