Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 4741 til 4760 af 160038
-
Eksamen højniveau matematik
ForumindlægNogen der har været til eksamen i matematik A-niveau og kan fortælle lidt om hvordan det foregår? Eller gode råd om skriftlig? Er sproglig men læser matematik som gsk så jeg er gået fra C-A niveau på 3 måneder. Nogen der har nogle gode råd for det nærmeste jeg har haft er naturfagseksamen og sk... -
a
Forumindlæga -
Mundtlig matematik, HJÆLP OS
ForumindlægVI HAR BRUG FOR HJÆLP!!!! er der nogen der kender densiteten på flamingo eller bobleplast? Det skal bruges til en mundtlig matematik fremlæggelse, som skal fremlægges snart :-). -
Hvilke muligheder er der i faget musik A?
Forumindlægjeg sidder her og skal til at vælge en studieretning, men jer er meget i tvivl om hvad der lukker muligheder for mig eller om hvad jeg senere vil kunne bruge dem til m.h.t arbejde eller universitetet. her er dem jeg er i tvivl om: Naturvidenskabelige studieretning: - Matematik A + Fysik A + Kemi... -
00 i 9 afgangseksamen i matematik uden hjælpe midler
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har lige været op til matematik afgangseksamen uden hjælpemidler og jeg er 100% sikker på jeg ikke består og jeg får 00. Jeg ved ikke hvad jeg har fået i mit standpunkt udover men der regner jeg med jeg er bestået i matematik uden hjælpemidler. Jeg kunne godt tænke mig a... -
matematik december 2012
ForumindlægHej! Jeg vil bare høre om nogen har fs10 matematik 2012 liggende? -Det haster virkelig. - Marie. -
læse matematik op på B niveau
ForumindlægHej. Jeg er kommet lidt i tvivl. Jeg har planer om at læse matematik op på B niveua. mit spørgsmål er om jeg kan det, da jeg fik 02/00 i matematik på C nivuea ? -
Mat a niveau monotoniforhold hjælp
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med denne opgave en funktion f er bestemt ved F(x)=x^3-3/2x^2-6x+7 Bestem monotonifoholdene for f -
Matematik hvilket niveau?
ForumindlægHey jeg skal på stx efter sommerferien og jeg er mega i tvivl om hvilket niveau jeg skal have matematik på om det skal være B eller A. Det gode ved at have det på A er jo at man har mange flere muligheder for uddannelse men det er vel også sværere eller hvad? -
Projektion af a på b
ForumindlægJeg skriver, fordi jeg er lidt forvirret. Jeg skal besvare spørgsmålet; - Bestem koordinaterne til projektionen af a på b og spørgsmålet; - Bestem projektionen af a på b. Er der en forskel på disse to spørgsmål? Hvis ja, hvad er forskellen? Håber virkelig der er en der kan svare, da det er... -
Er der nogen som ved, hvad man skal i HTX fysik mundtlig eksame?
ForumindlægJa som overskriften hedder, er der nogen som ved, hvad man skal i HTX fysik mundtlig eksame? -
besværlig matematik opg
Forumindlægopgaven siger at i et koordinatsystem i rummet er der givet en plan a med ligningen 2x-y+z+3=0 og en linje l med parameterfremstillingen (x)=(1) (1) (y)=(2) +t(-1) (z)=(3) (1) a)bestem koordinatsættet til det... -
Er mat A noget ligesom det i folkeskolen
ForumindlægHej alle sammen, mit navn er Andreas. Jeg er 20 år gammel og har asbergers. Jeg skal til at tage en stx her lige om lidt, og jeg bliver smidt direkte ind i mat a. Jeg har aldrig været så god til matematik da jeg er blevet flyttet rundt i andre skoler meget. Jeg ville høre om der er nogle steder s... -
Eksamen: Engelsk B mundtlig HTX (hjælp!)
ForumindlægHeyho! Jeg er en anelse i tvivl om eksamensformen for mundtlig engelsk på B-niveau for HTX-elever. Jeg ved: - At man skal have skrevet et såkaldt "selvvalgt emne", altså en større skriftlig opgave om et specifikt emne, flere uger inden, og at man skal fremlægge den til eksamen. - At man... -
springet fra matc til mat b-a
ForumindlægEr springet fra matematik på c-niveau til b og a meget stort, eller er det nærmest en forlængelse af c, bare med flere beviser? Nogle gode råd fra dem der har prøvet det med succes, (udover at arbejde, arbejde...)? -
Mat A Eksamenssæt inkl. Løsningsforslag
ForumindlægHej Jeg forsøger at hjælpe min dreng i HTX med at blive helt klar til Mat A eksamen. Jeg søger derfor Mat A eksamenssæt samt tilhørende Løsningsforslag. På forhånd tak. Vh Lars, (den hjælpsomme far) -
Matematik afl.
ForumindlægVil I ikke nok rette min Matematik afl. Eller lave de få stykke jeg ikke kan finde ud af. PÅ FORHÅND TAK.Rute Dato Ank. Kl km-tæller A art/ G art/kg Arbjdets start kl.18 23/4 2001 351837 Ravenna 25/04 2001 13.00 Aflevere/læsse Hof 26/4 2001 20.30 354249 bytte trailer ... -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
Hjælp mig med at sende eksamens sæt på kemi A
Forumindlæghej alle, jeg sidder med studentereksamensopgaver i kemi fra maj 2005. jeg er dygtig til kemi får 10 og 12, men jeg er stesset i denne og næste uge, så ville hører om der er nogen der har lavet denne opgave og ville sende den til mig via. mail, jeg vil med glæde selv hjælpe andre ved at sende en ... -
Meget svær matematik opgave
ForumindlægHej alle.. Jeg har virkeligt brug for hjælp med en matematik opgave som jeg ikke kan komme videre i .. den skal afleveres i morgen.. Har uploadet det jeg har lavet og kan ikke komme videre der fra: linket til opgaven: http://peecee.dk/?id=66467 På forhånd mange mange tak..
