Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 5501 til 5520 af 14099
-
"Er blandt de bedste på studiet"
ForumindlægEr der nogen, der har erfaring med det danske arbejdsmarked fra studiejobs, m.m., der kan forklare mig, hvad der helt menes, når man ser dette krav i jobannoncer? Skal man være blandt de bedste mht. karakterer, erhvervserfaring, international erfaring, eller noget helt fjerde? Og hvis det er kar... -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej, Jeg sidder med min SRP og er nået til diskuterende spørgsmål, og ikke kan komme videre... :/ - Mit emne er Fedme i USA, og har nogen af jer arbejdet med det før ellerhar kendskab til emnet..? Skal finde ud af de samfundsmæssige konsekvensser af fedme, hvordan politikerne har tænkt sig, h... -
Individet i naturelismen
ForumindlægNogle som ved noget om individets rolle i naturelismen? alt hjælp behøves -
Franco i anden verdenskrig?
ForumindlægHar et emne om anden verdenskrig, og en ting som undrer mig. er der nogen der ved, hvorfor han ikke deltog i krigen? hvis i ved det må i gerne forklare det, eller vise nogle eventuelle kilder. tak for den evt. hjælp -
censore
Forumindlægjeg har hørt at man her på siden kan gå ind og se billeder af de consore man skal have til eksamen. jeg kan bare ikke finde det nogle steder. er der nogen der kan smide et link eller fortælle hvor det ligger henne? -
Generisk strategi
ForumindlægHej ! Jeg skal finde Royal Unibrews generiske strategi(konkurrence strategi) Nogen der kan hjælpe ? Er i tvivl om det er omkostningsleder eller differentiering ? Eller er jeg helt gal på den ? På forhånd tak for hjælpen :) -
Stram eller lempelig pengepolik??
ForumindlægHej, Håber nogen kan hjælpe mig. Hvilke økonomisk politisk tiltag der skal til for at stabilisere den islandske økonomi? Stram eller lempelig? Vil selv mene det er stram, men er ikke sikker?? På forhånd tak. -
ideer til et udsagn for argumentation
ForumindlægJeg skal vælge ét af nedenstående udsagn og argumenter enten for eller imod, og det skal fylde en side. Hvad synes i, at jeg skal vælge, tror nemlig ikke, at det bliver mere end en halv side. 1. Skoleekskursioner bør afskaffes 2. Der bør indføres månedlige prøver i alle fag 3. SU’en bør nedsætte... -
Fordele/ulemper - undersøgelse af befolkningens interesse for politik
ForumindlægHej, kan I angive nogle fordele og ulemper ved forskellige metoder til undersøgelser af befolkningens interesse for politik. Mit bud *Ulempen kan være at man spørger den ikke repræsentative del af befolkningen Glæder mig til at hører fra jer, fortsat god aften. -
Årgangs og niveau-valg for folkeskoleelever ved upload af opgaver.
ForumindlægJa, titlen siger vist det hele. Jeg kan ikke slippe afsted med at uploade en opgave uden at vælge år og fagniveau - heller ikke selv om jeg har valgt folkeskole. Nogen der kan hjælpe? -
avisernes vrangbillede
Forumindlægnogle der kan præsentere og redegøre synspunkterne for denne artikel for mig kort? -
Lille Projekt I Samfundsfag
ForumindlægHej. Jeg skal lave et lille oplæg omkring et el. andet inden for samfundsfag. Jeg ved bare ikke helt hvad det skal være. Er der nogen derude der kan komme med nogle eksempler til hvad der kunne være spændende at høre om. Nogle har valgt at fremlægge om ligestilling.... -
tysk, komma
ForumindlægHvordan er kommareglen på tysk? Er den ligsom på dansk? Hvordan ved man at det hedder der, die eller das? Er der ikke en nem måde, man kan huske det på? -
hvad skal man til eksamen i samfundsfag C
ForumindlægJeg har en del fravær pga min graviditet. Og specielt her til sidst. Men jeg vil nu til eksamen alligevel. Men jeg er kommet meget i tvivl om hvad man skal. Kan det passe man kun har 25 min forberedelse? Hvad skal man så med den tekst man får? får man nogle spørgsmål? Eller skal man bare fortæle ... -
Amerikas Historie
ForumindlægHej - jeg skal aflevere en SRO opgave d. 2. marts om illegale indvandrere i USA. Som begyndelse har jeg fået til opgave at redegøre KORT for USA's historie herunder befolkningssammensætning. Har i kendskab til dette? hvad ville være ideelle hovedpunkter i historien hvis jeg bare skal give en... -
Dansk noveller til emnet Identitetsdannelse - HJÆLP PLS :(((((((
ForumindlægHej der er nogen der kan anbefalde noveller som handler om identitetdannelse i det senmoderne samfund? Jeg skal bruge det i dansk til min SRP-opgave. Tak på forhånd! :) -
Eksamen på den nye reform
ForumindlægNu skal jeg op i old og tænkte på om der er nogen,som har været op i det, på den nye reform? er der nogen som kan fortælle mig hvad der er en god idé at kunne osv? og hvad man skal gøre til eksamen? tak :) -
AT-synopsis, forvirret?
Forumindlægjeg skal op til AT- synopsis og har valgt fagene samf og eng. i eng har jeg bare valgt den hermeneutiske spiral,(jeg har læst en bog) hvad kan jeg mere sige til det? så har jeg valgt kvalitativ metode i samfundsvidenskab da jeg har interview en person, hva kan jeg mere sige end at jeg har valg... -
Aktionspotentialets amplitude
ForumindlægHej SP Jeg har brug for en, som gerne vil give en god forklaring på, hvordan jeg kan løse følgende opgaver ( se billede) Synes altid jeg går helt blank så snart det handler om ekstracellulær elektroder og ekstracelullær målinger. Jeg har desuden svarene til opgaverne hvis der er brug for det, m... -
Matematik-sprog
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart op til mundtlig matematik b, og tænkte om der er nogen som har nogle gode fif til matematik sprog? Det jeg mener er sådan noget med at man siger differentiere istedet for minus, addere i stedet for plus osv.. Og forresten, hvad er produktet? er det der er efter =?
