Søgning på: biologi pensum. Resultater: 5861 til 5880 af 11183
-
Mundtlig Fysik A-niveau eksamen
Forumindlæghey Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at få vide om der er nogen der ude der har været oppe til Fys A mundtlig eksamen? Jeg vil bare hører hvordan der er mm. Skal snart op så det ville være til stor hjælpe hvis nogle fortalte hvad jeg har i vente. :D -
FSA - mundtlig engelsk
ForumindlægHej.. Jeg skal op i mundtlig engelsk om 10 dage, og jeg vil gerne have 12, da jeg ved at jeg fortjener det og er i stand til at få det. Men jeg er meget i tvivl, hvad der giver 12 i mundtlig engelsk?? Hvad skal jeg lægge vægt på? Håber I vil hjælpe mig.. Er virkelig nervøs :( Anne -
Matematik - Suppleringsspørgsmål vedr. institut. (Vigtigt!)
ForumindlægHej. Har et stort dilemma. Har valget mellem at supplere b.la. matematik på to forskellige instituter. Enten Niels Brock eller KVUC. Er der nogen som har suppleret mat-A eller lign. på et af de to insitituter og kan fortælle om niveauet, hvor overkommeligt det er. Tak på forhånd! -
Differentialkvotient og differentialregning.
ForumindlægHejsa alle. Håber i kan hjælpe mig op til matematikeksamen. Jeg skal udlede differentialkvotienten for, hvor f(x) og g(x) er differentiable funktioner. Hvordan gør jeg det? -
KU jura 2010
ForumindlægHej alle sammen Bare af ren nysgerrighed: Er der nogen af jer, der regner med at starte på KU jura til september? Hvor sikker er I på at komme ind i forhold til jeres gennemsnit indtil videre? Og hvad er jeres forventninger til studiet? Hilsen Sarah =) -
Spørgsmålstrækning til FSA engelsk mundtlig.
ForumindlægJeg er meget i tvivl om hvilke spørgsmål man kan risikere at trække, efter man selv har fortalt om sit selvvalgte emne. Hvad kunne et spørgsmål foreksempel være? -
Hvordan foregår en dansk-eksamen?
ForumindlægHej, dette spørgsmål har sikkert været her før, men nu kommer det lige igen: Hvordan foregår en eksamen i dansk? Jeg har trukket mit emne, valgt en novelle, er i gang med at skrive om den, men hvor meget skal jeg skrive? 10 min? 15 min? er der så spørgsmål bagefter? Ved at eksamen i det hele ta... -
Musikvideo - hjælp
ForumindlægJeg har trukket musikvideo i mundtlig dansk og skal nu finde en musikvideo på dansk, som jeg kan analysere. Jeg har indtil videre fundet de her 3; Nik og Jay - en dag tilbage Niarn - antihelt Niarn - Kommer aldrig igen Hvilken en synes i er bedst af de tre? Er der en der måske er "... -
Fysik/Kemi 9. klasse - hjælp?!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i mundtlig fysik/kemi d. 12. juni, og jeg er allerede mega nervøs! Jeg har overhovedet ikke styr på noget som helst, føler jeg, da jeg aldrig har været specielt god til fysik/kemi (og matematik for den sags skyld.) Til jer, der enten selv går i 9. og skal til... -
sandsyndlighed
ForumindlægHej har virkelig brug for hjælp til denne opgave og den skal besvares inden imorgen 12:00. EN sød sjæl som vil hjælpe mig? -
Jura: klausul & bestemmelser
ForumindlægHey! Ville lige høre om der ikke var en venlig sjæl, der kunne forklare mig hvad følgende udtryk dækker over? - Generalklausul - Processuel bestemmelse - Materiel bestemmelse - Sanktionel bestemmelse -
Eksamen
ForumindlægHEj.. kan man godt få både ulæst og læst tekst til mundtlig eksamen? At man skal perspektivere til ek. klokken(læst tekst), kan det være en anvisning? -
Engelsk mundtligt eksamen
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål angående engelsk mundtlig eksamen. Jeg supplerer engelsk C-B fordi det kræver, at have bestået engelsk faget for at komme ind på mit studie. Så mit mål er selvfølgelig bare om, at bestå det med et 02, men tænker bare lidt på, hvis min analyse/eksamen er til et 02, men je... -
Opgave om fulgmagt/erstatningsret
Forumindlæghej folk Har en lille opgave som jeg godt kunne bruge lidt imput til. Den lyder følgende: Opgaven kan deles op i forskellige dele: 1. Anders var efter sin finansøkonomieksamen pr 1. august 2009 blevet ansat i Odense Bank. Filialchefen – Feddersen - havde hurtigt givet ham en ramme til bev... -
Reklamer som fordybbelsomårde
ForumindlægHejsa Jeg har trukket reklamer som fordybbelsområde. Min lærer har opgivet 6 reklamer, som jeg kan perskeptivere til. Nu skal jeg finde min egen. Jeg ved bare ikke, hvor jeg skal starte. Det skal være en trykt reklame. Er det bare sådan, at jeg går ud og køber en avis og finder en reklame? ... -
at øve sig ?
Forumindlæghej jeg går på 1.g og havde et spørgsmål til elever derfra og også fra 2- og 3g når i har lavet noget på skolen (lært noget) og så kommer hjem øver i jer så lidt på det selvom i ikke får det for ? hjælper det på længere sigt og hvor længe skal man bruge på det dagligt ? skal man sidde og gøre de... -
Hvilke bøger brugte i på fysik (stx)
ForumindlægHej folkens Jeg skal til at repetere noget basic fysik fra gymnasiet, og ville i den sammenhæng høre hvilke bøger i brugte i gymnasiet. Jeg kan kun finde nogle enkelte, og inden jeg starter ville jeg lige forhøre mig med hvad i synes der er de bedste. For at give et eksempel synes jeg pers... -
Fravær STX
ForumindlægHej :) Er der en regel for at man ikke kan komme til eksamen i et fag, hvor man har over 10% fravær, når man snakker stx? Mvh -
HJÆLP! Nogle organiske stoffer og deres kogepunkter
ForumindlægHey, Skal op til eksamne imorgen. JA IMORGEN! Og har derfor mega brug for jeres hjælp til dette :( Kunne en af jer give mig svaret of forklaring på den første? Bilag a. Nogle organiske stoffer og deres kogepunkter https://pbs.twimg.com/media/BL_oDcTCIAI2cKt.jpg -
Hvordan kan jeg øve?
ForumindlægHej! Jeg skal til mundtlige eksame i Historie om en uge. I må meget gerne komme med nogle råd til hvordan jeg kan øve mig til Historie eksamen :):) Hvad vil være godt at huske osv. osv. tak på forhånd :)
