Matematik

Matematik - Suppleringsspørgsmål vedr. institut. (Vigtigt!)

03. juli 2019 af Lampee - Niveau: A-niveau

Hej.

Har et stort dilemma. Har valget mellem at supplere b.la. matematik på to forskellige instituter. Enten Niels Brock eller KVUC. Er der nogen som har suppleret mat-A eller lign. på et af de to insitituter og kan fortælle om niveauet, hvor overkommeligt det er. 

Tak på forhånd! 


Brugbart svar (1)

Svar #1
03. juli 2019 af Mathias7878

Hej

Jeg har ikke suppleret matematik på nogle af de to, eller suppleret matematik overhovedet for den sags skyld, men HHX matematik og STX matematik er i høj grad det samme men selvfølgelig er der forskelle.

Hvis du har taget en STX så vælg KVUC. Hvis du har taget en HHX så vælg Niels Brock. Sådan tænker jeg i hvert fald.

- - -

 

 


Svar #2
03. juli 2019 af Lampee

Har bare hørt, at der er en del STX elever som også tager Niels Brock og omvendt. Så ville bare høre om det ville give mening, og hvad erfaringen siger. 


Brugbart svar (1)

Svar #3
03. juli 2019 af Mathias7878

Det kan jeg desværre ikke udtale mig om, men hvis grunden til, at du ønsker at supplere matematik A skyldes, at du vil læse en bachelor uddannelse, der har dette som adgangskrav, kan det jo være ligegyldigt - her har det ingen betydning! :)

- - -

 

 


Svar #4
03. juli 2019 af Lampee

Vil bare gerne være sikker på at klare igennem suppleringen altså de to kommende eksaminer. :)


Svar #5
03. juli 2019 af Lampee

Så spørgsmålet var lidt om det ene er mere overkommelig end det andet ift. pensum. Men tak for hjælpen!!


Brugbart svar (0)

Svar #6
03. juli 2019 af Mathias7878

Jeg tror, at det er svært at give et præcist svar på, men jeg vil stadig råde dig til at supplere på KVUC, hvis du har taget en STX og Niels Brock hvis HHX - så har du alle forudsætninger for at gøre dit bedste.

- - -

 

 


Skriv et svar til: Matematik - Suppleringsspørgsmål vedr. institut. (Vigtigt!)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.