Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 5881 til 5900 af 14598
  • Hvilken betydning har Benny Andersen?

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg sidder og skal analysere et digt til i morgen. Digtet hedder "Mit liv som indvandrer" og er skrevet i 1993 af Benny Andersen - hvilken betydning har disse oplysninger for digtet? Håber nogen har lyst til at hjælpe Hilsen Christina
  • Hjælp !

    Forumindlæg
    Hvordan siger :1. indianen gik over gaden, mens fra modsatte side kom en gangster han skubbede ham .2. Livet gik hurtigt - The life went fast ?
  • Projekt opgave

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der har nogle gode problemspørsmåle til mit underemne mobning, og overemnet er det gode liv. Jeg er faktisk helt tom...jeg har nogle arbejdspørgsmåle, men kan virkelig ikke finde min problemformulering :/ Nogle der vil hjælpe???
  • Dansk - hjælp!

    Forumindlæg
    Hej "studies"(-; Jeg har i dag trukket "Livet på godt og ondt" i dansk mundtlig eksam. Jeg vil bare vide, at har i nogle gode tekster inde for dette emne? Det vil være et stort hjælp! - Tak på forhånd!!
  • Radioaktiv Prøve

    Forumindlæg
    Kan desværre ikke komme denne opgave til livs, så håber på hjælp! - Et radioaktivt stof har halveringstiden 45 min. Til at begynde med har en prøve af stoffet aktiviteten 6,4 kBq. Hvad er prøvens aktivitet tre timer senere?
  • Naturgeografirapport

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en geografirapport for første gang i mit liv. Jeg har ingen billeder og jeg deltog ikke i de forsøg, der skal skrives om. Hvad kan jeg gøre, for at skrive en god rapport alligevel? Forresten er mit rapportemne strålingsbalance og drivhuseffekt i atmosfæren.
  • det forsømte forår

    Forumindlæg
    hejza alle sammen jeg skal første gang i mit liv skrive en stor opgave i dansk på 6 sider.jeg har valgt at skrive om hans sherfig og bogen det forsømte forår.jeg vil gerne have hjalp til problemformulering - altså hvad skal skrive?????
  • Afgangsprøve!

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket værdier i Livet- noveller jeg har ingen idee om hvilken noveller jeg skal vælge!? Er der nogen der kan hjælpe mig? give mig nogle gode forslag? TAK PÅ FORHÅND! :D
  • TYSK DIE LISA!!!!! HJÆLPP

    Forumindlæg
    skal virkelig virkelig bruge noget hjæp jeg skal lave noget tysk, jeg skal skrive et brev på tysk om en der hedder lisa´s liv jeg stinker til tysk :( er der nogen der har læst den og kan hjælpe`???? skal bruge den inden imorgen :S
  • Baggrundsartikel?

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har fået til opgave at skrive en baggrundsartikel om en gadefejers liv og arbejde. Er der nogen, som kan hjælpe mig? Er der noget vigtigt den skal indeholde, og hvordan bygger man den op osv? Jeg håber I kan hjælpe mig.
  • Dårlig til hovedregning

    Forumindlæg
    Hej derude. Idag er det første gang i mit liv, jeg tænker på at gange 2 tal af 2 decimaler sammen i hovedet. Det ser umiddelbart ud til.. at jeg stinker til det. Er det noget man kan træne?
  • vurd. kilder

    Forumindlæg
    jeg læste igår i et indlæg herinde at man ikke må bruge wikipedia som kilde i sin sso, så er det jeg undrer mig over hvorfor min lærer/vejledere stikker mig en stak oplysninger fra wikipedia om en forfatter og hans liv? skal jeg bruge det eller lade være?
  • hedonist - nihilist

    Forumindlæg
    Hej, ville i nødvendigvis mene at det at være nihilist nødvendigvis udelukker at man kan være hedonist? hedonist = en der sætter lyst og velbehag som højeste mål i livet.. nihilist = en der lever en ensrettet følelseskold livsholdning (: på forhånd tak
  • bortset fra...

    Forumindlæg
    Hej jeg har problemer med en tysk sætning, som skal oversættes fra dansk. Min tvivl ligger i ordet "bortset" Sætningen er som følger: "Han har ingen bekymringer i sit liv bortset fra sin vægt"
  • Hjælp til langsomt og blevet.

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive: Men langsomt mærker han, at dette liv er blevet mere anstrengende. Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre med langsomt og blevet. Aber Langsam fühlt er, dass dieser Leben mehr anstrengend geblieben ist. er der en der vil være sød at hjælpe?
  • sætningsanalyse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der vil hjælpe mig med at lave en sætningsanalyse? tak på forhånd :) - However, the behaviour of gangs of youths at night often made the lives of the other residents in the street a misery.
  • kort sætning - oversat.

    Forumindlæg
    kunne meget godt bruge lidt hjælp til oversættelse af følgende sætning: Men Weizsäckers instilling over for medmennesker viser en respekt for andres liv, som mange af os kunne lære af. især den sidste del af sætningen.. hvad skal "som" fører tilbage til? og er det konjunktiv?? på forh...
  • Projektopgave hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Min gruppe har valgt at vi skal have autisme som underemne til "når livet går i sort". Vi skal derfor have to fag som skal inkluderes. Vi har valgt samfundsfag, med hvilke problemer der kan være i samfundet og det med inklusion. Vi mangler det andet fag. Men hvad kan det være?
  • Stop P's guddommelige ordsprog

    Forumindlæg
    "Der er to ting der er sikre her i livet: Døden og højere skatte. Det eneste problem er, at de altid kommer i den forkerte rækkefølge" Hvad vil i sige om dette ordsprog? Uovere, at det ville være bedre at man fik de højere skatte før sin død.
  • SRP Emne? Engelsk - Historie

    Forumindlæg
    Hej, jeg har besluttet for mig at blande Engelsk og Historie i min SPR opgave.. Jeg har planlagt at skrive om Bob Marley og hans liv, og så bruge nogle af hans tekster som Engelsk.. Er der nogen der kan hjælpe med en god problemformulering? P.F.Tak :-)